Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 189 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ond_ kanin | 2013-08-10 18:00 | |
![]() | Kattfråga Det här är faktiskt en seriös tråd; undrar om katter kan vara kräsna? Min katt har med glatt humör satt i sig allt som bjudits, men idag så tackade hon nej till tonfisk. Till saken hör att hon mumsat tonfisk tidigare, men fått lax på sista tiden. | |
| Lill-IT | 2013-08-10 18:04 | |
![]() | Mina är kräsna/bortskämda och har dessutom olika smakfavoriter.. Så svaret på din fråga är: Ja. | |
| Lill-IT | 2013-08-10 18:06 | |
![]() | Tonfisk kan lätt bli dålig.. och då sätter katten inte en tand i den. Kan ha varit en dålig burk? | |
| ond_ kanin | 2013-08-10 18:11 | |
![]() | Vetfan, den köptes idag iaf. Och förvisso tog hon några tuggor av det, men sen var det tydligen inget kul längrfe. Min katt är extremt bortskämd, men hon har aldrig någonsin bangat att äta upp något innan. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-10 19:14 | |
![]() | Katter brukar vara kräsna och kan plötsligt överge en tidigare favoritmat. Det kan ju också hända att hon inte mår riktigt bra idag och har bättre aptit imorgon. | |
| ond_ kanin | 2013-08-10 19:22 | |
![]() | Tack för svaren; tydligen kan katter vara kräsna :). Då verkar det som om jag inte behöver oroa mig. Mouche kan stänga tråden innan den börjar handla om navelskåderi. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-10 19:45 | |
![]() | Kan det ha varit tonfisk inlagd i olja? Min katt brukade få tonfisk i vatten. När han fick prova den i olja, så ville han inte ha den. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.