Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 205 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SämstpåBeta | 2013-08-14 01:54 | |
![]() | Vad får man säga egentligen? Att inte ta avstånd från allvarliga överträdelser, varhelst det i samhället sker, anser jag att man på det hela underminerar just överträdelsen. Jag ser därför att det är av yttersta vikt att belysa när sådant sket. I tråden " vem skulle du helst vilja ligga med" säger en Betapet medlem att fotfetisch är mer oförlåtligt än att en kändis idkar incest. Jag fick ont i magen utifrån de ev incestoffer som finns som betapetmedlemmar och hur de skulle uppfatta ett sådant inlägg! Jag har själv käbblat med folk om små och stora ting, men att förlöjliga och icke ta avstånd ifrån kriminella handlingar är mig helt främmande. Frågan jag ställer mig, är vad övervakarna på Betapet ska fokusera sig på. Vi opponerar att ingen reaktioner sker på överträdelser av dylika art, likt mitt exempel. Blir då inte det ett förhållningssätt som inkluderar de ansvariga för hela Betapet! Jag önskar gärna svar från alla men gärna från forumsvärdar! | |
| Mouche - Administratör | 2013-08-14 07:53 | |
![]() | Precis som en av debattörerna i den tråden skrev så bör man som vuxen kunna uppfatta ren och skär ironi när man ser den i skrift. Du är inte den "mildaste" själv när det gäller att slänga käft SämstpåBeta och jag tror inte ett ögonblick på att du är så lätt att chockera. Tråden stängs Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2013-08-14 08:04 | |
![]() | Tillägg: Det speciella inlägget skrevs kl halv ett i natt. Du kan väl knappast förvänta dig att vi har dygnet-runt-jour här eller hur? | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.