Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 109 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| onlaaajn | 2013-09-01 12:13 | |
![]() | Viktnedgång Bästa tipset på att gå ner i vikt? Har kvar lite på magen sedan graviditeten :( Vissa säger att det aldrig går att träna bort då det är "överflödig hud" utan måste fettsugas :( Känner att jag vill försöka träna bort det innan en operation blir aktuell! Gärna något som inte tar flera år utan relativt fort ;) Siktar in mig på Beach 2014 :D Endast seriösa svar tack! | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2013-09-01 12:24 | |
![]() | Tror det finns lika många teorier om viktnedgång som det finns personer som vill gå ner i vikt. 5:2 dieten är väl mest på tapeten just nu. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2013-09-01 12:26 | |
![]() | Grundtanken är att man ska göra av med mer energi än man tar in. | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-09-01 12:34 | |
![]() | Det viktigaste är att själv kunna bestämma sig oavsett vad det handlar om! alltså..? som med allt annat också..Så även när de gäller att gå ner i vikt! Den egna viljan och ens egna mål är det viktigaste! Börja med små delmål..Eller? rakt mot målet! finns olika vägar att gå för att nå sitt mål..Huvudsaken man kommer i mål inom sin egen ramlinje för hur långt det får ta innan man kommer fram till målet! Gör man de? då har man lyckats :) Vad det handlar om är ju din EGEN vilja och mottivation till nåt? | |
| Eingang Till - Ej medlem längre | 2013-09-01 12:47 | |
![]() | Ät mindre och rör på dig mer! | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-09-01 12:52 | |
![]() | Exakt vad det handlar om. Man får tänka lite långsiktigt och satsa på hälsosam och varierad kost ihop med att röra på sig mer. Ut och lek med barnen! :) | |
| maax1 - Ej medlem längre | 2013-09-01 13:04 | |
![]() | Extravaganza funkade för mig. Vägde 92 kg innan. Det är tre år sedan. Nu pendlar det mellan 76-78 kg. Mycket fokus lägger man på att bryta vanor. Därför passar 5:2 tänket mig utmärkt. Fast det är klart 30 dagar på enbart shakes var rätt trista. | |
| BellaHbg | 2013-09-01 13:28 | |
![]() | Hade jag kunnat hade jag kört Tapout. Men eftersom jag inte kan får jag sitta här o låtsas att jag tycker om min "lilla" mage. | |
| mammamor | 2013-09-01 13:32 | |
![]() | Oj vad gammaldags jag känner mej, men är ju panschis. Tänk om vi alla kunde acceptera tidens gång. Acceptera att en kvinna som fött barn inte måste se ut som en 17-åring i kroppen. Det är ju ett mode att både kvinnor o män ska ha sex-pack på magen! Kolla skulpturer o målningar från förr då modet var att en kvinna skulle vara mullig. OK, jag förstår vad du menar. Bästa tipset är att leka med barnet/barnen och att inte äta efter t ex kl 18. | |
| kajix | 2013-09-01 13:46 | |
![]() | Jag skulle tro att någon slags träning är det som gäller. energi in ut fungerar möjligtvis på kroppen som helhet. | |
| Bitte - Administratör | 2013-09-01 15:19 | |
![]() | Är det fett eller hud som är problemet , för är det hud så kanske den drar i hop sig men ytterst sällan Bitte | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-09-01 19:29 | |
![]() | sätt ungen i vagnen och gå en mil varje dag | |
| dinodog | 2013-09-01 21:17 | |
![]() | Alla dessa sjuka ideal. Man blir mörkrädd när man hör tjejer plastikopererar sitt underliv. Förstorar brösten fettsuger sig här och där. Fyller ut läppar lyfter ögonlock och gud vet allt. Har man varit gravid så förändras kroppen. Givetvis går en del upp väldigt mycket under en graviditet. Det som man kan göra är att acceptera att kroppen faktiskt har förändrats. Nu är det inte självklart att du kanske vill ha några fler barn. Men att ta till något så drastiskt som fettsugning är väl ändå bara för mycket. Men att röra på sig är aldrig fel gå gärna med barnvagnen. Du kanske kan få flera mammor med dig. | |