Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 109 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Irene50 | 2013-09-02 07:43 | |
![]() | Jobbigt eller rädd för något? Är du rädd för något eller tycker något är jobbigt? Idag blev jag väldigt rädd. En stor spindel sprang fort förbi i "sidögat" och jag fort fram med foten. Sen kom chocken! Hjärtat i halsgropen å bara stirrar. E den död nu? Ja den e oxå borttagen dock ej av mej. Det e höst å dom vill ju oxå in i värmen! Detta va jätteroligt | |
| vitapollo | 2013-09-02 07:54 | |
![]() | Det jag är mest rädd för är nog att bli så svårt sjuk eller så skadad att jag inte själv kan föra min talan och andra tar sig rätten att prata över huvudet på mig. Beslut som fattas mot min vilja etc. Sedan finns det saker som jag skulle bli rädd för om det hände, men som jag inte direkt funderar på. Tex att huset börjar brinna, att bli utsatt för våld etc. Senaste gången jag blev ordentligt rädd var i samband med en viltolycka. Dels när själva olyckan inträffade men ännu mer när jag stod där med bilen bara halvvägs ner i diket och ser hur tre bilar närmar sig från ena hållet och en lastbil från det andra hållet. Känslan att "nu kommer de där bilarna att krocka/köra in i varandra" som då i och för sig inte var så "genomtänkt" utan snarare "NEEEJ!!!" och ett bultande hjärta. Tack och lov gick det bra. | |
| Irene50 | 2013-09-02 08:13 | |
![]() | Tack för dina kloka ord! Och att du ville dela med dej av en väldigt jobbig händelse som alla nog är rädd för ska hända. Å här kommer jag med en liten/stor försvarslös spindel! Men det var väldigt jobbigt för mej just då! | |