Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 26 |
Mobilspel
| Pågående | 19 109 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bob100 | 2013-09-04 20:15 | |
![]() | Svenska Låtar 901-1000 Välj ut dina 20 favoriter av låtarna nedan. Runt 30-40 stycken kommer avancera vidare till nästa omgång, tillsammans med låtarna som jag hittills grovt placerat i 801-900-mappen. Räknar med att min bias försvinner så småningom. ABBA – Happy New Year ABBA – Money Money Money ABKK – Ronny Agnetha Fältskog – Doktorn Älgarnas Trädgård – Saturnus Ringar Alice Babs – En Gång Jag Seglar I Hamn Allan Edwall – Du Och Jag Anders Glenmark – Hon Har Blommor I Sitt Hår Anna von Hausswolff – The Book Bathory – Shores In Flames Benny Anderssons Orkester – Du Är Min Man Björn Afzelius – Bläckfisken Björn Skifs – Håll Mitt Hjärta (Same Old Story) Bloodbath – Eaten Blue For Two – Ships Bob Hund – Bob Hunds 115:e Sång Bob Hund – Helgen V. 48 Bob Hund – Och Där Står Du Bob Hund – Tralala Lilla Molntuss Broder Daniel – Whirlwind Broder Daniel – You Bury Me Caesars Palace – Fun And Games Caesars Palace – Jerk It Out Candlemass – Bewitched Candlemass – Black Stone Wielder Cardigans – My Favourite Game Cornelis Vreeswijk – En Fattig Trubadur Cortex – The Freaks Cult Of Luna – Following Betulas Dark Tranquility – Focus Shift Dark Tranquility – Punish My Heaven Dark Tranquility – The Poison Well De Lyckliga Kompisarna – Hockeyfrilla Di Leva – Miraklet Dismember – Override Of The Overture Dissection – Soulreaper Dissection – Thorns Of Crimson Death Docent Död – Benzin I Blodet Dozer – Big Sky Theory Eagle Eye Cherry – Save Tonight Eric Prydz – Call On Me Europe – Drink And A Smile Europé – In My Time Euskefurat – Konsumvisan Eva Dahlgren – Jag Klär Av Mig Naken Evert Taube – Dansen På Sunnanö Evert Taube – Fritiof Anderssons Paradmarsch Evert Taube – Sjösala Vals Factory – Efter Plugget Family Four – Härliga Sommardag Finn Sjöberg – I Fatimas Hand Fireside – Kilotin First Floor Power – Time Time Flower Kings – Stardust We Are Freestyle – Fantasi Grisen Skriker – Sextiofem Gudibrallan – T-Doja Gyllene Tider – Det Är Över Nu Harpo – Moviestar Harvester – Kristallen Den Fina Hästpojken – Samma Himlar Helen Sjöholm – Det Är Vi Ändå (med Tommy Körberg) Hellacopters – I’m In The Band Heta Linjen – Mama Heta Linjen – Won’t You Step Inside Hootenanny Singers – Lilla Vackra Anna Hux-Flux – Logarhythmic Imperiet – Bibel In Flames – Dialogue With The Stars Infinite Mass – The Thief Jens Lekman – Maple Leaves John Norum – Let Me Love You Johnossi – Execution Song Johnossi – Rosco Just D – Hur E D Möjligt Just D ft. Dr. Alban – Hållihop Just D med Thorleifs – Tre Gringos Kaah – Vill Bara Leka Mer Kaipa – Our Silent Ballroom Band Katatonia – Burn The Remembrance Katatonia – Unfurl Khoma – One Of Us Must Hang Khoma – Osiris Köttgrottorna – Älska Mig KSMB – Atomreggae KSMB – Tidens Tempo Lars Demian – Alkohol Lars Hollmer – Boeves Psalm Lars Winnerbäck – Kom Ihåg Mig Lasse Tennander – Lisa Lisa Lasse Tennander – Med Revade Segel Lasse Tennander – Nu Blåser Vi Ut Ljusen (Stolta Stad) Lena Andersson – Är Det Konstigt Att Man Längtar Bort Nån Gång Lili & Sussie – Oh Mama Lykke Li – Youth Knows No Pain Magnus Uggla – Sommartid Marie Fredriksson – Sparvöga Mecki Mark Men – Midnight Land Mikael Wiehe & Ebba Forsberg – Sakta Lägger Båten Ut Från Land Millencolin – Da Strike Millencolin – No Cigar Missbrukarna – Överlevarna Moneybrother – Stormy Weather Monica Zetterlund – Bedårande Sommarvals Movits! - Ta På Dig Dansskorna Niklas Strömstedt – Förlorad Igen Niklas Strömstedt – Sista Morgonen Niklas Strömstedt & Anne-Li Rydé – En Kvinna Och En Man Nils Landgren & Tomas Szanko – Den Blomstertid Nu Kommer Nomads – Primordial Ooze Nordman – Vandraren Olle Adolphson – Råd Till Dig – Och Mig Orup – Om Natten Per Gessle – Här Kommer Alla Känslorna På En Och Samma Gång Peter Wahlbeck – Ullared Petter – Vinden Har Vänt Philemon Arthur & The Dung – In Kommer Gösta Philemon Arthur & The Dung – Ingenting I Din Hjärna P-Nissarna – Benzin Pontus & Amerikanerna – God Morgon Columbus Povel Ramel – Underbart Är Kort Pugh Rogefeldt – Bolla Och Rulla Pugh Rogefeldt – Vandrar I Ett Regn Ragnarök – Promenader Raise Hell – Devilyn Raised Fist – Some Of These Times Ratata – Doktor Kärlek Robert Broberg – Stan Är Full Av Vatten Sahara Hotnights – Cheek To Cheek Säkert! – Är Du Fortfarande Arg? Sånger Om Kvinnor – När Vi kommer Ur Det Här Sator – Hello! Hello! It’s Good To Be Back Sator – I Wanna Go Home Sinners – Hot Shot Slagsmålsklubben – Pälsmästaren Soilwork – Bastard Chain Soilwork – Spirits Of The Future Sun Solar Plexus – Sköna Låten Solar Plexus – Sommarsång Songs Of Soil – Paige Ståålfågel – En Dag I Varuhuset Stakka Bo & Titiyo with Fleshquartet & Nåid – We Vie Stefan Andersson – Välkommen Stry Terrarie – Marabou Pojk Studio – West Side Sven-Bertil Taube – Änglamark Tages – Miss MacBaren Tältprojektet – Vi Äro Tusenden Thåström – Alla Vill Till Himlen The Embassy – It Never Entered My Mind The Haunted – Bury Your Dead The Knife – Marble House The Knife – We Share Our Mother’s Health The Plan – Mon Amour The Sounds – Rock’n Roll Therion – Ginnungagap Tiamat – Do You Dream Of Me Tiamat – Meliae Timbuktu – Alla Vill Till Himlen Timbuktu – Karmakontot Tommy Körberg – Drömmen Om Elin Tough Alliance – Make It Happen Ulf Lundell – Bente Ulla Billqvist – Min Soldat (1940-45) Union Carbide Productions – Cartoon Animal Veronica Maggio – Jag Kommer Veronica Maggio – Måndagsbarn Watain – They Rode On Wilmer X – Teknikens Under Yngwie Malmsteen – Never Die Zemya Hamilton – Min Arm Omkring Din Hals | |
| Bob100 | 2013-09-04 20:19 | |
![]() | Frivilligt: Välj ut 20 låtar som suger (mest) och som inte hör hemma på en topp 1000-lista | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-09-04 20:23 | |
![]() | Välj ut av dem i din lista? Annars Chattanooga - Hallå Hela Pressen. En låt som hade varit bättre ogjord. | |
| Bob100 | 2013-09-04 20:38 | |
![]() | Ja, välj ut. Tåget har gått för egna förslag, har kört nomineringsfas i tre år nu. Sen när listan är KLAR, då kollar vi vad som saknas. Tänk Sisyfos. | |
| Bob100 | 2013-09-04 20:40 | |
![]() | Di Leva - Vi Har Bara Varandra, Kenta - Just Idag Är Jag Stark och Eldkvarns "Kärlekens Tunga" kommer senare, runt 300-700 listorna (100 i varje). | |
| Saabägare | 2013-09-04 21:46 | |
![]() | Hej ABBA – Money Money Money Anders Glenmark – Hon Har Blommor I Sitt Hår Benny Anderssons Orkester – Du Är Min Man Björn Skifs – Håll Mitt Hjärta (Same Old Story) Marie Fredriksson – Sparvöga Monica Zetterlund – Bedårande Sommarvals Nils Landgren & Tomas Szanko – Den Blomstertid Nu Kommer Sven-Bertil Taube – Änglamark Tages – Miss MacBaren Tommy Körberg – Drömmen Om Elin Hootenanny Singers – Lilla Vackra Anna Helen Sjöholm – Det Är Vi Ändå (med Tommy Körberg) Evert Taube – Dansen På Sunnanö Eva Dahlgren – Jag Klär Av Mig Naken Cornelis Vreeswijk – En Fattig Trubadur ABBA – Happy New Year Harpo – Moviestar Lena Andersson – Är Det Konstigt Att Man Längtar Bort Nån Gång Niklas Strömstedt & Anne-Li Rydé – En Kvinna Och En Man Per Gessle – Här Kommer Alla Känslorna På En Och Samma Gång And that was all from Saabägare. | |
| Bob100 | 2013-09-05 20:28 | |
![]() | Alice Babs – En Gång Jag Seglar I Hamn Anna von Hausswolff – The Book Bathory – Shores In Flames Björn Afzelius – Bläckfisken Bloodbath – Eaten Evert Taube – Dansen På Sunnanö Flower Kings – Stardust We Are Heta Linjen – Won’t You Step Inside Imperiet – Bibel Kaah – Vill Bara Leka Mer Kaipa – Our Silent Ballroom Band Khoma – One Of Us Must Hang Lasse Tennander – Med Revade Segel Mecki Mark Men – Midnight Land Monica Zetterlund – Bedårande Sommarvals Niklas Strömstedt & Anne-Li Rydé – En Kvinna Och En Man Povel Ramel – Underbart Är Kort Raised Fist – Some Of These Times Slagsmålsklubben – Pälsmästaren Solar Plexus – Sommarsång | |
| Bob100 | 2013-09-05 20:29 | |
![]() | From JAS-owner. | |
| Saabägare | 2013-09-05 21:12 | |
![]() | Bob100. I have worked with JAS at SAAB. Has changed CAR to Volvo V70. | |
| Bob100 | 2013-09-06 10:22 | |
![]() | Endast en lek med ord för min del! MEN, skrev ett arbete i tjänstemarknadsföring om Saab-planen, 340 och 2000! För 20 år sedan. Hoppas att bilbytet inte hade nån grund i eventuella insikter om JAS :) | |