Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 109 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| shine4me | 2013-09-10 00:29 | |
![]() | Betapet i mobilen - på datorn? Sitter med massa spel startade på mobilen, men i utlandet utan mobildata. Finns det inget sätt att spela sina matcher man startat i mobilen från datorn? | |
| dinodog | 2013-09-10 06:03 | |
![]() | Nej mobilspel går bara att spela i mobilen. | |
| Sote | 2013-09-10 06:23 | |
![]() | Har du inte möjlighet till wifi? Då kostar det väl inget att vsra uppkopplad? Så gjorde jag när jag var i Liverpool i somras. | |
| SämstpåBeta | 2013-09-10 07:36 | |
![]() | Gratis wifi på flygplatser, där har jag skrivit långa pm! Alla bättre hotell har wifi annars, även cafeer! | |
| SämstpåBeta | 2013-09-10 08:06 | |
![]() | Och nattklubbar, men wf funkar roligare med sina cuper och seriespel! | |
| shine4me | 2013-09-10 08:26 | |
![]() | Tacksam för svar, men wifi har lagt ner på min telefon... Annars håller jag med. :-) | |
| Sote | 2013-09-10 08:52 | |
![]() | Jadu då blir det stortorsk och poängavdrag för din del.Tråkigt men så är det. | |
| shine4me | 2013-09-10 17:39 | |
![]() | Tro det eller ej, men problemet är löst! Tyvärr är nog lösningen bara för de desperata och datorintresserade... Tydligen finns det en sk Virtual Machine som man kan installera på sin datorn och därefter installera Android i. Ungefär som att installera Windows i sin PC fast virtuellt.... ;-) Sen är det "bara" att konfigurera den och installera Betapet i sin virtuella android-surfplatta och logga in. Lätt som en plätt - eller inte. Orkade bara lägga en gång per spel dock då jag fick spelet på att pekplattan och skärmen var orienterade olika... Kanske kan det ändå vara till nytta för någon utöver undertecknad som desperat vill undvika stortorsk och poängavdrag! | |