Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| henrik_l | 2013-09-10 00:44 | |
![]() | Någon som vet något Vandrarhem eller boende för många i närheten av leksand - rättvik - mora - orsa Hej! Jag letar runt lite efter ett bra boende för ca 60-80 personer plus minus 10-10 i trakterna runt leksand - rättvik - mora - orsa till ett inte alltför dyrt pris. Det ska bli friluftsliv under någon dag nästa sommar och då måste vi ha någonstans att bo. Så, är det någon som har någon förslag så är jag tacksam. Henrik | |
| kicki56 | 2013-09-10 02:07 | |
![]() | Grönklitt orsa stugby små enoch halvplans stugor med 6-8 bäddar i varje mysigt | |
| sjöstan | 2013-09-10 09:30 | |
![]() | Tällberg är en underbar och historietyngd ort med fem-sex stora hotell. Tack vare mängden hotell finns det flera bra restauranger. Och som sagt gudomligt utsikt över Siljan Dagtid rekommenderas en tur till Rättviksbacken och några timmars sommarrodel (ingen lämnar och tycker det var mesigt). Min femåring stortrivdes. Min sambo åkte långsamt och försiktigt med stor behållning. Ungdomarna vågade inte köra för fullt...:) | |
| sjöstan | 2013-09-10 09:33 | |
![]() | Dessutom okey shopping om man gillar svenskt hantverk. Finns ett 20-tal verkstäder/bodar/affärer/ gallerier att strosa runt i. Sen är man värd en öl....;) | |
| baloo1000 | 2013-09-10 18:43 | |
![]() | Finns VandRarhem i både Rättvik och Leksand | |
| henrik_l | 2013-09-10 21:01 | |
![]() | Tack så mycket, alla. Jag tror att tellberg kan bli lite för dyrt. Det måste nämligen spikas ett datum och pris ganska snart och får inte kosta för mycket då kanske många i såna fall avstår från att föĺja med. | |