Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 151 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2013-09-18 13:56 | |
![]() | Valutaköp online Undrar om någon av er här på Beta använt er av valutaonline.se någon gång och vad era erfarenheter av det sidan är? Är det seriöst, funkar det som det ska? Eftersom min bank inte har någon som helst service av någon slag längre och närmsta bankkontor som hanterar kontanter ligger 4 mil bort tänkte jag göra det lite enklare för mig genom att lösa det på nätet. Tacksam för hjälp! | |
| Minta | 2013-09-18 14:06 | |
![]() | Kortföretag erbjuder väl valutaköp? Bl.a. DCC. | |
| momo4 | 2013-09-18 14:10 | |
![]() | Hej, Funkar som det ska. Har själv handlat där dessutom är kursen helt OK! Så inget att oroa sig över. Pengarna kommer som ett rekommenderat brev och du går själv till närmsta postkontor och hämtar ut det. Så kör på skulle jag säga, om nu inte banken vill hjälpa till! | |
| Lillstölla | 2013-09-18 14:13 | |
![]() | Ingen aning Minta, har aldrig hört talas om DCC innan heller. Är så van att kunna göra sånt här på banken. Okej, tack för det Momo4 :) | |
| malmöiska | 2013-09-18 14:21 | |
![]() | Närmaste postkontor????? Finns det postkontor numera?????????? | |
| Lillstölla | 2013-09-18 14:23 | |
![]() | Tja, termen är väl postombud om man ska vara petig. Du vet, typ mackar, spelbutiker eller förbutiker i mataffärer. De brukar vara postombud :) | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-09-18 14:47 | |
![]() | Som en överraskning för oss i somras var vår gamla post öppen en timme varje förmiddag, men man fick gå in på baksidan där postbilarna sorterade och packade för sina rutter. Detta för att vi skulle hämta ut ett körkort i rekommenderat brev, och Ica saknade befogenhet för den sortens post. Nämner bara för att och utifall. Tackar även jag för tipset om DCC! | |
| Lillstölla | 2013-09-18 15:04 | |
![]() | Tack snälla ni för hjälpen :) | |