Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 101 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vitapollo | 2013-10-04 00:55 | |
![]() | Godkännande av trådar inna publicering? Eftersom en del trådar verkar raderas utan någon förklaring så kanske en lösning är att antingen låta en värd godkänna trådarna innan de publiceras? För då kan det i alla fall inte vara fel på hela tråden. Om det är inlägg i tråden som sedan inte följer reglerna är det väl dessa som ska bort och möjligen också de som skrev den? Det är lite trist att anstränga sig och vara seriös och saklig när hela trådar försvinner. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-04 01:02 | |
![]() | Det stod att vi skulle diskutera det vi diskuterade i någon befintlig religionstråd, sen försvann hela tråden. | |
| vitapollo | 2013-10-04 01:07 | |
![]() | Fast jag tycker det var viss skillnad på den tråden mot de andra. I vår tråd var det ju inte i första hand fråga om för- och nackdelar med tro, inte heller om Gud finns eller inte finns utan i mitt tycke var det snarare en fråga om "vett och etikett" och "bemötande av personer". Men oavsett det, det visar ju på att det kanske finns ett "behov" av att trådar ska godkännas innan publicering så inte hela trådar försvinner efter flera timmar då diskussionen är i full gång. | |
| Bitte - Administratör | 2013-10-04 07:36 | |
![]() | Fast jag tycker det blir rörigt med många snarlika trådar i samma ämne, Bitte | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-04 09:16 | |
![]() | Tycker nog det här forumet är fascistiskt nog som det är. | |
| Bitte - Administratör | 2013-10-04 09:18 | |
![]() | Men strunta i att vara här då A W K , dt är ju ingen som tvingar dig till det Bitte | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-04 09:19 | |
![]() | Genial idé! | |
| Måns_E | 2013-10-04 09:26 | |
![]() | Varför detta raderande av trådar hela tiden? Ingen blir väl lyckligare av att trådar försvinner (som inte är rena personpåhopp eller olagliga) Att Bitte tycker att det blir rörigt är ju inte mycket till argument. | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-10-04 09:34 | |
![]() | Det känns rätt mycket rimligare att låsa dem isf. Då sjunker de unda rätt snabbt och man kan också gå tillbaka och visa dårskapen folk skrev förra gången. Med raderingsmetoden tenderar folk att kunna spy ur sig samma trams och lyckas dra in nya trolloffer gång på gång. Men mest är det synd att mina egna briljanta inlägg försvinner. | |
| Blasse | 2013-10-04 09:43 | |
![]() | Jag håller med Bitte det blir rörigt och det finns ju ingen anledning till att ha en tråd för vad man anser om Jesus och en om vad man anser om Kristus. Eller? | |
| toonfisken | 2013-10-04 10:24 | |
![]() | Här är massor som borde raderas ..Flera år gamla inlägg , vem orkar läsa det ? | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-04 10:33 | |
![]() | Jag tycker ju att vitapollos tråd hade en helt annan betydelse än att bara hissa eller dissa Jesus. Det här med att be och välsigna är inte heller något specifikt kristet utan något som vad det verkar ingår i de flesta religioner. Om nu någon inte orkar hålla reda på olika trådar kunde ju kanske ett hänglås vara mer passande än ett totalt utplånande. Varför nu någon enda enskild medlem måste tillmötesgås med hänvisning till att man inte orkar med ett rikt och blandat innehåll. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-04 10:36 | |
![]() | Vill även tacka Rultantultan för den stora vänligheten att tänka på min lidande vän och de som lider med henom. | |
| jellyflower | 2013-10-04 10:55 | |
![]() | Trådarna som det gäller skapades ju bara på rent djävulskap, därför tycker jag att det var bra att de togs bort. Det finns en "vad tycker ni om Jesus"-tråd, den kan man skriva i om man vill uttrycka sina tankar kring ämnet Jesus och/ eller Kristus. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-04 11:01 | |
![]() | Vitapollos tråd var inte en sån tråd. Den handlade om att be för människor som ville slippa det. | |
| jellyflower | 2013-10-04 11:07 | |
![]() | Men vi har diskuterat det ämnet helt nyligen i en annan tråd, jag minns bara inte vilken riktigt. | |
| jellyflower | 2013-10-04 11:11 | |
![]() | Jo, det var i tråden Vägen, sanningen och livet. | |
| ÄlskadeTroja | 2013-10-04 11:20 | |
![]() | Underbar tråd förövrigt.... | |
| jellyflower | 2013-10-04 11:21 | |
![]() | Ja, den var ljuvlig, Troja. | |
| Mouche - Administratör | 2013-10-04 11:44 | |
![]() | Vitapollo: När det gäller din tråd om bön så är jag definitivt skyldig dig en ursäkt. Min enda förklaring är att det vid tillfället dykt upp ett flertal trådar med "religöst" innehåll, jag hade brått och att raderingen gick av bara farten. Slarvigt av mig och jag ber som sagt om ursäkt. Starta gärna tråden på nytt. Mouche | |