Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 066 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minta | 2013-10-18 18:57 | |
![]() | Outlook Någon som vet om man kan ändra det vansinniga att mejlen samlas under varandra istället för att varje enskild meddelande visas i inkorgen? Bilagor som skickats och som samlats i en sådan rad kan inte heller visas längre. Någon som vet om det går att göra något åt i några inställningar? | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-10-18 19:56 | |
![]() | Jag förstår inte riktigt vad du menar. Kan det vara att du förut haft - Visa förhandsgranskning påslagen? | |
| Minta | 2013-10-18 20:00 | |
![]() | Nej, det nya hotmail gör så här, samlar mejlväxlingar med samma ämnesrad under varandra istället för att varje enskilt meddelande visas i inkorgen. Helt hopplöst i mitt tycke. Och nu kan jag inte se attachments som skickats tidigare i denna rad av mejl. | |
| Rooty | 2013-10-18 20:00 | |
![]() | Vilken version av Outlook använder du? Och kan det vara Conversation View du syftar på, dvs alla mejl från samma person läggs kronologiskt efter varandra? | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-10-18 20:05 | |
![]() | Klicka på kolumnen mottaget. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-10-18 20:06 | |
![]() | antar jag? | |
| Rooty | 2013-10-18 20:18 | |
![]() | Hm, ok, det är onlineversionen alltså. Beroende på språkinställning så står det "Ordna efter" eller "Arrange" till höger ovanför listan över mejl. Troligtvis är det inställt på Konversation och inte på Datum. Välj Datum istället så borde det lösa sig. Förhoppningsvis är jag inte helt ute och cyklar. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-18 20:24 | |
![]() | Du är inte ute och cyklar. :) | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-10-18 20:26 | |
![]() | Jag har ju inte den nyaste versionen av outlook, dom har kanske ändrat. Men det har i alla tider räckt att klicka på den kolumn man är intresserad av. Har dom ändrat det? (jag är bara intresserad) | |
| Rooty | 2013-10-18 20:49 | |
![]() | Det finns numera två typer av Outlook kan man väl säga: - Outlook som ingår i Microsoft Office-paketet, det vill säga programvaran, som du (Minta) troligtvis använder (?) - Microsofts e-posttjänst online, som förut kallades för Hotmail, har nu också fått namnet Outlook. Men det krävs förstås ingen installation eller dylikt. Det är bara en upphottad version av Hotmail. Pun intended. | |
| Minta | 2013-10-18 21:05 | |
![]() | Jag har markerat "Show messages individually" istället för "Group messages by conversation" men det tycks inte ändra något. | |
| Minta | 2013-10-18 21:07 | |
![]() | Jag trodde att den uppdaterades automatiskt för några månader sedan, det gjorde min version. Jag kan inte ändra meljen så att de visas individuellt och jag kan inte se bifogade filer i de hopradade mejlen under samma ämnesrad. | |
| Minta | 2013-10-18 21:17 | |
![]() | Nu kan jag i alla fall öppna bifogade filer, men mejlen samlas under samma ämnesrad. Får leva med det. Tack för hjälpen. | |