Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kokonut | 2013-10-27 09:56 | |
![]() | Så mycket bättre 2013 Då va det dax. Såg programmet å tyvärr håller inte detta i min smak iår tyvärr.... | |
| eeistan | 2013-10-27 10:00 | |
![]() | Håller helt klart, en skön mix av artister den här gången. Det blir spännande att följa:-) | |
| segaråttor - Ej medlem längre | 2013-10-27 10:01 | |
![]() | Men mig däremot! Tror det kommer att bli hur bra som helst! Vissa program behöver lite tid att växa till sig :) | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-10-27 10:40 | |
![]() | Tycker det var bra , ser fram emot när dom andra ska tolka Dageby. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-27 10:51 | |
![]() | Vore kul att se Lill Lindfors vråla "Är du rädd för ditt eget barn, lilla mamma". Jag förlåter ogärna någon som tidigare har gjort grova övertramp och hade hellre sett en annan deltagare än Ken. Lill är f ö en förtjusande människa och har förvånansvärt ungdomlig talröst. Som min son sa: Hon har garanterat aldrig rökt. Som vanligt charmigt program som tilltalar flera generationer. Tycker tyvärr inte att de tolkade Lills låtar speciellt bra. | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-10-27 10:59 | |
![]() | Att ingen tog sig an " En man i byrån" var ju lite konstigt , den tycker jag Ken kunde ha gjort..:o) | |
| kajix | 2013-10-27 12:53 | |
![]() | jag tycker att det är precis så bra som jag trodde. ken växer fortfarande i mina ögon. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-10-27 13:34 | |
![]() | kör säsong 3 en gång till tack! | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-10-27 17:51 | |
![]() | Lite lam start, ingen som direkt använde låtarna som sina egna, när de gjorde det va det inte speciellt bra. Av någon underlig anledning gillade jag Kens tolkning bäst. Sen retade jag mig på den Ebbottska "hyllningen" till Lill. Den smetade av sig och kändes pådyvlad o falsk. | |
| Kokonut | 2013-10-28 12:06 | |
![]() | Klart bäst är när ugglan och darin va mä. | |
| Satyra | 2013-10-28 20:06 | |
![]() | Programupplägget i sig är ju så underhållande att det nog nästan inte kan bli fel - oavsett vilka som är med. Och som någon antydde högre upp redan, (som jag tolkade det i alla fall), så behöver man lite tid på sig att "komma in i" programmets nya deltagare, innan det känns helt bra igen. Åtminstone har jag känt så för varje säsongs deltagarutbyten, att nä, förra uppsättningen var bättre. Tills det gått ett par avsnitt och man kommit in i det nya. :-) Däremot kom jag på mig själv med att småstöra mig på att Lill såg så märklig ut i ansiktet. Såklart pga. åtstramningar. Varför kan "folk" inte längre bara få åldras på naturlig väg, utan bara måste dit och strama åt och skära bort. Ingrepp av det slaget ger så dåliga ringar på övrigt vatten och jag vill verkligen inte att det ska ses som något helt normalt att åldrandets spår ska klassas som något mindre bra/vackert. | |
| magnusito | 2013-10-28 20:14 | |
![]() | Bäst var Agnes som gjorde en egen tolkning, inte bara en likadan version som originalet. Står knappt ut med Ken. | |
| Fjällan_ | 2013-10-28 21:48 | |
![]() | Nä artisterna lockar inte i år, gammalt, torrt och smaklöst! | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-28 22:04 | |
![]() | "Bäst var Agnes som gjorde en egen tolkning, inte bara en likadan version som originalet. Står knappt ut med Ken." Håller helt med där. | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-10-28 22:11 | |
![]() | Skönt att du hittat något viktigt i ditt liv A W K | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-10-28 23:20 | |
![]() | Bitter, månne? Jag tycker att det var helt okej underhållnings-tv. Men Ken var för pinsam med sina "tolkningar" av textrader som "klackarna i taket". Fyyy! Skämskudde fram! Agnes och Dageby var bäst. | |
| Kokonut | 2013-11-02 20:28 | |
![]() | Usch va kasst me lill. Nu agnes tur. Kan ej bli sämre iaf. Gg agnes!!! | |
| hfranke | 2013-11-02 20:33 | |
![]() | Agnes version blir den nya hiten i radio. Helt klart! | |
| Kokonut | 2013-11-02 20:44 | |
![]() | Ja ho har en redan. Kan bli en till. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-02 20:46 | |
![]() | Känner att jag måste ge Ken en chans till i alla fall. Denna låten gör han så bra, direkt från hjärtat, så man får tårar i ögonen. Starkt! | |