Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 948 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2013-11-04 22:02 | |
![]() | Screen time till iPhone? Är det någon som vet om det finns en bra app som kan visa hur mycket du använder olika appar på en iphone och ev stänger ner apparna om man överskrider en viss gräns? Det vi kan hitta är bara gjorda för att kontrollera att barnen inte sitter för länge. Vi vill få tag på en som är gjorda för att vuxna ska få bättre översikt över sitt eget användande. | |
| Tinna | 2013-11-04 22:31 | |
![]() | Åh. En sån har jag letat efter, men dock inte hittat. Håller koll här i tråden ifall nån hittar en. :) | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-11-04 23:01 | |
![]() | Har du en jailbreakad iphone? Annars går det inte att göra en sån app, tyvärr. Annars kanske t ex: moreinfo.thebigboss....na lyticsDp | |
| Guldplate | 2013-11-05 00:46 | |
![]() | Det är inte till min mobil men jag ska fråga hon som har den. Till android-telefonerna finns det bra såna appar för den som vill ha. | |
| Guldplate | 2013-11-05 00:50 | |
![]() | Varför går det inte att göra en sån app till de vanliga iPhone-mobilerna? | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-11-05 07:40 | |
![]() | Eftersom api:erna inte ger tillgång till den information som behövs inom "vanliga" iOS. Appar kan inte heller köra i bakgrunden (utom specialappar för navigation och musik) så statistik-appen är inte ens igång när du kör andra appar. | |
| eeistan | 2013-11-05 07:42 | |
![]() | Därför apple är en sekt;-) | |