Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 079 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Anna Linnea | 2014-01-16 02:01 | |
![]() | Är nattsuddare latare än morgonpigga? Så länge jag kan minnas (jag är 53), så har morgonpigga sett som pigga duktiga och aktiva, medan morgontrötta kvällsmänniskor som slöare och ineffektiva. Själv så anser jag att vi har olika dygnsrytm och den är biologisk. Att båda typerna av människor är lika duktiga på att arbeta, fast under lite olika tidpunkter på dygnet. Vad tycker ni? | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-01-16 03:25 | |
![]() | jag tycker det där är bara tjafs och bortförklaringar. har jobbat över 15 år både dagtid, morgonskift, eftermiddag och natt. handlar bara om att vänja sig för min del, men alla är väl olika, antar jag. men det är väl lite det som är pängen med. alla är olika, så därför blir det lite svårt att skapa endast två personlighetsgrupper och fråga folk vilken dom tillhör. | |
| -Ina- - Ej medlem längre | 2014-01-16 04:12 | |
![]() | Tycker du skall sluta starta onödiga trådar. | |
| Anna Linnea | 2014-01-16 06:18 | |
![]() | Vadå onödiga trådar? Gillar du inte mina ämnesval får du väl helt enkelt låta bli att läsa dem. Är det intressantare att jag skriver om vilken låt jag lyssnar på etc? | |
| Gloria56 | 2014-01-16 08:53 | |
![]() | -Ina-; Och det är du den som ska bedöma?! Är denna tråd mindre intressant än: Vad ska du äta till middag? Rakade ben Big Brother etc. etc. Har du inget eget att komma med så välj annan tråd. Men.....somliga älskar att racka ner. Visst är (?) det så att morgonpigga anses som en bättre sort jämfört med slöfockarna som trynar halva förmiddan. Själv hör jag till kategorin som sover till framåt nio oftast. Äntligen efter ett yrkesliv då jag jobbade mot min biologiska klocka, kan jag göra precis som jag vill - vilken frihet! Kommer sällan i säng före ett och då får jag tvinga mej i säng - superpigg. Visst - när jag släpade mej upp för att jobba så tänkte jag att de som trynade var slöfockar men det var bara avundsjuka:-) | |