Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 187 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bettapetter | 2014-01-19 14:15 | |
![]() | Vilken hälsning uppskattar du mest? Vilken hälsning uppskattar mest vid jul eller födelsedag etc ? Via facebook, mail, telefonsamtal, vykort/brev eller annat ? Rangordna gärna ! Man uppskattar väl mest att få personligt besök eller en present, men då är vi ju i en högre division. | |
| kajix | 2014-01-19 14:27 | |
![]() | 1. Mail. Opersonligt, snabbreturnerat, snabbslängt, 2. facebook. Lite för personligt, svårslängt men lättbesvarat. 3. Vykort/brev, synd om den som skickar och förväntar sig svar. 4. Telefonsamtal. Eh, nej tack. | |
| -Ina- - Ej medlem längre | 2014-01-19 16:05 | |
![]() | Både telegram och hologram uppskattas. | |
| Gloria56 | 2014-01-19 16:11 | |
![]() | Att hälsning uteblir men ska det hälsas så helst ett telefonsamtal. Vykort förväntas svar som jag inte ger. Facebook är till för fjortisar. Mail förväntas också svar. | |
| Sote | 2014-01-19 16:26 | |
![]() | Skiter i vilket, firar inte min födelsedag. Vid jul är det vykort på posten som gäller. | |
| Tjattefackap | 2014-01-19 17:14 | |
![]() | Beror lite på från vem den kommer. Men i stort funkar allt utom mail och vykort. Jag kollar maillådan max en gång i månaden pga glömskhet, och vykort är irriterande och känns rätt onödigt i en värld där skogarna krymper och blir mindre för varje dag som går. | |