Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 340 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| caspersmamma | 2014-01-20 14:47 | |
![]() | Gillar du som jag gratisgrejer? Gillar du som jag få gratisprylar mot en liten arbetsinsats? Typ skriva på forum eller scanna produkter? Kanske svara på marknadsundersökningar? Mina bästa 3 ställen där man snabbt får bra grejer är: Middagshjälpen M3Panel GFK panel Vill du bli värvad och få gratis poäng direkt eller undrar något så skriv till mig eller här i tråden | |
| Palini | 2014-01-23 13:34 | |
![]() | Massor av timmars nöje, helt gratis! www.betapet.se | |
| onlaaajn | 2014-01-23 19:01 | |
![]() | Vad är det för typ av grejer man får då? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-23 19:26 | |
![]() | nop jag gillar inte gratisgrejor,typ köp 3 påsar oboy och få en plåtburk på köpet nej tack | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-01-23 19:41 | |
![]() | Nej, gratis är inte gott. | |
| boffertomte | 2014-01-23 20:29 | |
![]() | Håller med Sylvia. | |
| blue_moon | 2014-01-23 20:46 | |
![]() | Att delta i marknadsundersökningar, typ SIFO, GFK och panel.se vill jag inte kalla "gratisgrejer". Jag besvarar gärna enkäter på 5-20 minuter som rör konsumtion, offentlig service och åsikter i olika frågor, mot ersättning i form av poäng som kan omsättas i valfria presentkort. GFK lät mig (och några andra) under ett par timmar smaktesta juicer, ge omdömen och betygsätta, mot en kontant skattefri ersättning av 300 kronor. Sådant tackar jag gärna ja till. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-23 20:55 | |
![]() | Sifo ger sig aldrig dom skickar ut och skickar ut sin skit som jag inte ens läser går rakt in i öppna spisen,Dom borde ha oss som dom största nej sägarna men det kommer bara mer och mer i brevlådan.ser det som extra ved så då blir det typ en gratis grej till slut | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2014-01-23 21:03 | |
![]() | Håller med, det är inte gratis direkt. Jag brukar vara med och smaktesta på Coops varor om det är något bra. Man får en mobilkupong som gäller som betalning för varan och lämnar sedan ett omdöme på hemsidan. En gång var det portionslax, värde ca 80-90 kronor. Det kallar jag både gratis och gott! :) Smakprover och varuprover, sånt tar jag gärna emot. Men det ska helst vara utan motprestation. | |
| dinodog | 2014-01-23 21:34 | |
![]() | Har en vän som är rökare. Hon teströker cigg och betygsätter dom. Hon får ersättning samt gratis cigg. Är väl okey om man nu ändå är rökare. Själv var jag med i en testpanel angående ett varumärke. Vi skulle betygsätta olika varor. Fick en ersättning på 500:-. Finns många olika företag som anlitar privatpersoner i olika sammanhang. Att sedan som ttiitti skriver att köp 3 Oboy och få en gratis plåtburk är ju inte att räkna som gratisprylar direkt. För min egen del tar jag en plåtburk utan att köpa 3 Oboy påsar. De i kassan struntar i vilket. | |
| Maradona1986 | 2014-01-23 21:41 | |
![]() | Gratisgrejer är gratis av en anledning. Mest skräp så inte speciellt intressant. Att delta i marknadsundersökningar är ju däremot inte riktigt samma sak som att få gratis grejer. Det krävs ju en prestation och då är det väl rimligt att man får betalt för det. Själv är jag med i ett par paneler mest av professionellt intresse (då jag jobbar inom marknadsföring) och slås ofta av hur dåligt utformade undersökningarna är, om man ser på dem som fackman. I de två paneler jag är med kan man välja att ge ersättningen till välgörenhet, så cancerfonden får lite pengar mot att jag håller mig uppdaterad på olika marknadsundersökningar. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-23 22:22 | |
![]() | Och så lägger jag ner det här i påsen säger kassörskan på....Nä tack jag vill inte ha,Då blir dom sura,jag vill slippa bära hem saker jag inte vill ha.Dom kollar som om jag vore ett ufo som nyss har landat.köper du denna så får du 2 gratis,jag vill inte ha 3 jag vill ha 1,jamen börjar kassörskan det blir mycket billigare,möjligt att det blir men jag vill inte ha.sist vlle jag köpa en mascara Lancome hypnos drama bara den,hon kommer då med en förpackning med ansiktsvatten och en creme kostar lika mycket,jag vill inte ha,jag vill bara ha en mascaran surare en vad hon blev då går det inte att bli.nä gratis kan dom behålla | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2014-01-23 22:43 | |
![]() | Fast gratis är något man får utan förbehåll, det du pratar om är "på köpet". | |
| boffertomte | 2014-01-23 23:16 | |
![]() | Säger inte Gud nåt om att man icke skall spotta på Guds håvor då de erbjudes en? | |
| dinodog | 2014-01-23 23:22 | |
![]() | Men ttiittii du kan ju ge bort dina "gratisprylar". Finns säkert någon fattig stackare som skulle bli glad åt Lancomes ansiktsvatten med tillhörande creme.. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2014-01-23 23:26 | |
![]() | Att sitta o klicka i undersökningar för ett paket kaffe är ett jobb med äckligt dålig lön. | |
| blue_moon | 2014-01-23 23:43 | |
![]() | Men när man bara har en låg pension att leva på, är alla skattefria inkomster välkomna, hur obetydliga de än är. :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-24 07:26 | |
![]() | då borde pensionerna höjas,för dom som har dom lägsta pensionerna | |
| egobert | 2014-01-24 07:40 | |
![]() | ttiittii: Oj, det var ju lite klantigt?! Har du ingen vän eller bekant som skulle vilja ha din kräm, rengöring etc i present? OM det nu ingick helt gratis i ditt köp menar jag? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-24 07:52 | |
![]() | ge bort sånt skräp i present,nä vill inte jag ha det så vill nog ingen annan ha det | |