Spelrum
Giraffen43
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade64
Mobilspel
Pågående19 229

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Lion672014-02-07 12:36
Antal inlägg: 104

Os
Vinter Os i ett land där det är fritt fram att puckla på den
som inte är hetero. 2014 vi är med som om inget hade hänt.....jag skäms!!!!

Bitte - Administratör2014-02-07 12:45
Antal inlägg: 24199

Vinter-Os 2014 Bojkott ?

www.betapet.se/forum...ad id=33844

Bitte

calle342014-02-07 13:00
Antal inlägg: 403

Nä det skall jag inte? Valfriheten är olika var vi än befinner oss på jordklotet. Det är inte bara dom har ett tabu hur man ser på äktenskapet. Var du än kommer i Europa så har de en kristen tro o då är det inte okej. för mig så det okej att folk har en så stark tro på att de vill leva och se ur ett annat perspektiv. Bitte njut o var glad över att det blir lite spänning:) Carl

Hedokatt2014-02-07 13:33
Antal inlägg: 56

www.svt.se/sport/kar...-o smakligt

Lion672014-02-07 13:47
Antal inlägg: 104

Fy faro att Sverige deltog utan att visa en markering inom os .Det är ja tack hela vägen....

Gr3en - Ej medlem längre2014-02-07 22:33
Antal inlägg: 930

Man kan nog hitta en eller annan anledning till att bojkotta varenda land i världen. Neutrala Sverige till exempel, som både exporterar vapen och folk att tortera?

Jag tycker det är synd att det ska bli politik av OS. Det handlar om dom som deltar, dom har tränat hela sina liv och detta tillfället är en av deras absoluta höjdpunkter i deras karriärer. Och då ska vi bojkotta deras tävling och göra en hel jädra mediacirkus bara för något deras fuckade putin-vad-han-nu-har-för- titel har gjort?

Lustigt nog så genererar den här cirkusen fortfarande pengar i form av klick och lösnummer. Och det är väl egentligen därför vi protesterar på just det här sättet istället för att världen slutar göra affärer med ryssland? Någon tjänar på att massan är upprörd, ingen förlorar på det förutom då de stackars idrottarna som har tränat hela sina liv.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?