Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| onlaaajn | 2014-02-14 08:10 | |
![]() | Alla hjärtans dag Då har dagen kommit då alla butiker tjänar storkovan. För mig tycker jag denna dagen är så överskattad, ska man inte kunna visa kärlek vilken dag som helst? Jag uppskattar mycket mer om min man kommer en dag, helt oväntat med blommor el en liten present :) Ska alla som inte har någon att "fira" med idag känna sig extra ensamma... Men självklart är detta upp till var och en! Hur gör ni en dag som denna? Trevlig Alla Hjärtans Dag på er <3 | |
| jellyflower | 2014-02-14 08:19 | |
![]() | Att butiker tjänar storkovan är bra för samhällsekonomin. Det skapar arbetstillfällen i många led. Hjulen måste snurra! Jag tror inte att alla hjärtans dag i sig innebär att man inte får visa kärlek även alla andra dagar. Man får t ex tycka om sin mor även andra dagar än mors dag osv. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-14 08:27 | |
![]() | ska inte gynna detta påhitt | |
| jellyflower | 2014-02-14 08:53 | |
![]() | Nä, du har ju så många andra påhitt som du gynnar, tiiitttiii. Det där med Jesus och det, t ex. | |
| peter | 2014-02-14 09:04 | |
![]() | Apropå Jesus...Jag har en kul Jesus som docka...och trycker man honom på magen så utbrister han på klingande amerikanska.."I am Jesus...The son of God....etc" + 12 andra citat ur Bibeln... Jag brukar ha honom sittande på hyllkanten bredvid buren med min högst levande 11 cm Nephila Madagascariensis (benspann) ...Idag skall hon få festa på en fet syrsa.....det är ju fredag vet ja :-) Kram Titti och ni andra på en av detta års 365 hjärtedagar :) | |
| Matthias M | 2014-02-14 09:14 | |
![]() | Jag skämmer alltid bort min flickvän oavsett dag för älskar man så tycker jag att man borde visa det mer än bara en dag per år!! | |
| barbroskog | 2014-02-14 10:50 | |
![]() | Jellyflower, även om tiittii har olika påhitt så uttrycker man sig inte som du gör, oförskämt. ttiittii visar säkert kärlek var dag precis som vi andra gör. Ha det gott ttiitti | |
| Bitte - Administratör | 2014-02-14 10:52 | |
![]() | Min familj och mina vänner får min kärlek alla dagar hela året Bitte | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2014-02-14 10:56 | |
![]() | Jag tycker alla hjärtans dag är en fin gest, då man kan öppna sina hjärtan, inte bara till sin käresta och familj, men kanske även okända männniskor. Men jag är troende och Gud är inte särskilt road av våra högtidsdagar, då dom ofta är riktade mot allt annat än Honom. Så idag ska jag ägna min tid åt att läsa bibeln, be och tänka på Gud som skickade sin son som offer för oss. Det ultimata beviset på villkorslös kärlek. Tack Jesus! | |
| hfranke | 2014-02-14 11:03 | |
![]() | Jag firar inte denna dag nåt speciellt, men skickade lite sms till nära och kära. Försöker uppskatta och uttrycka min kärlek till de jag älskar så ofta jag kan, istället för att spara det just denna dag. | |
| Dammen | 2014-02-14 11:09 | |
![]() | Det finns så många dagar därute som skall/kan firas så varför inte alla hjärtan? Det finns också så många trögmånsar som kanske behöver en påminnelse om att det finns någon i närheten som behöver en extra uppmuntran. Så ta det för vad det är - en fin tradition. Trevlig Alla Hjärtans dag önskar jag alla Betapetare. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-14 11:37 | |
![]() | tänk att ni icke kristna måste ha en speciell dag för att visa kärlek,det kan uppfattas som ett lågvattenmärke.jag har inga problem med att en del människor tycker att Jesus är ett påhitt.jag har inga problem med att icke kristna behöver en speciell dag för kärlek,Vi kristna lever i kärlek jämt alla dagar nu och för allt tid,något att ta efter | |
| Bitte - Administratör | 2014-02-14 12:15 | |
![]() | Kära ttiittii kan du din historia om varför denna dag firas så kanske du inte skulle håna de som firar den , Minnesdagen av Sankt Valentin firas sedan år 498 den 14 februari på anmodan av påven Gelasius. Detta är ursprunget sedan har dagen i sig förändrats sv.wikipedia.org/wik...t_ Valentin Bitte | |
| calle34 | 2014-02-14 12:29 | |
![]() | Kram | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-14 12:36 | |
![]() | Bitte jag tror inte en sekund på att någon firar det som du länkar till,jag tror inte heller på att så spesielt många firar jul pga jesus födelse,alla hjärtans dag är handlarnas marknad,folk köper gelehjärtan av malda grisben i parti och minut,och annat krams | |
| Sote | 2014-02-14 13:40 | |
![]() | Ttiittii- lika fördomsfull som vanligt. Tror du på fullt allvar att inga andra än icke Kristna firar valentin? Du är ju dagens skämt!! Framförallt i USA så är den här dagen hur stor som helst och det kan du hoppa upp och klappa dig på att det minsann slinker med en o annan kristen som firar där också.......jisses så okunnig och naiv du kan vara. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2014-02-14 13:56 | |
![]() | Titti, jag blir ledsen över att du tror att ofrälsta är så kärlekslösa. Mitt hjärta går nästan sönder av kärlek ofta. Idag är en fin dag att dela lite extra värme med alla nära och kära. Min värsta kärlekslåt just nu www.youtube.com/watc...R9 BLEZEOuI Och jag älskar min familj, vänner och katter jättemycket efter min långa resa. | |
| Zaskia - Ej medlem längre | 2014-02-14 14:04 | |
![]() | Alla hjärtans dag är i mitt tycke bara ett kommersiellt jippo för att få människor att köpa blommor, smycken och allt där emellan. Kanske är den dagen bra för dem som aldrig annars visar sin uppskattning för sina nära och kära. Det är bättre att alltid visa att man tycker om sina anhöriga och vänner. Det behöver ju inte alltid vara med presenter heller. | |
| Daggdroppe | 2014-02-14 14:37 | |
![]() | Jag tycker inte att det är en onödig dag, tvärtom. Visst visar man kärlek alla andra dagar om året också, men det är extra trevligt att det finns en dag som är tillägnad the love så att säga. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2014-02-14 14:37 | |
![]() | <3 | |