Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 343 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LeodenAct | 2014-05-16 00:08 | |
![]() | Kärlekskoden: Vetenskapligt program om kärlek Har precis kollat klart det tredje avsnittet av kärlekskoden. Kan man verkligen förklara något så mystiskt och komplext som kärlek genom vetenskap? Vad tycker ni om programmet och deltagarna? :) | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2014-05-16 00:14 | |
![]() | Aldrig sett så jag borde kanske inte kommentera, trodde det var ett "lek"program typ Tur i kärlek. | |
| spelteori - Ej medlem längre | 2014-05-16 00:16 | |
![]() | Såg bara att de spelade innebandy, så sjukt? Där innebandy finns, finns inte kärleken. | |
| apbur | 2014-05-16 00:23 | |
![]() | De försöker och det blir emellanåt pinsamt, oreflekterat och irriterande. Förväntade mig dock inget annat. | |
| dinodog | 2014-05-16 06:36 | |
![]() | Joho visst finns kärleken där innebandyn finns. Har levt i innebandyns värld i tillräckligt många år för att veta det. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-05-16 10:27 | |
![]() | Det är underhållande och ganska intressant. | |
| Humblen | 2014-05-16 12:28 | |
![]() | Tycker också att det är lite intressant och underhållande. Ibland är det rätt vetenskapliga metoder som används men på ett litet underligt sätt. Dock blir det som en väldigt avancerad anställningsintervju och det kan ju både uppfattas som kallt och krystat. Men det är rätt roligt att man försöker skala ner helheten i olika delar. Dock är ju frågan om det låter sig göras för samspelet mellan delarna som utgör helheten är ju det väsentliga. | |
| magnusito | 2014-05-16 12:50 | |
![]() | Ska de inte slänga in en neuroforskare eller nån kbt-psykolog som ska berätta var centran i hjärnan aktiveras o s v så kan det bli en seriös fernissa. Såg inte programmet dock. | |
| Humblen | 2014-05-17 00:36 | |
![]() | Jag såg tredje avsnittet och det var lite sämre än de övriga. De hade knasiga mellanakter mellan testerna som improvisationsteater och innebandy. Förövrigt verkade det nästan vara kärlek vid första ögonkastet när den manliga deltagaren såg att den ena av kandidaterna var läkare. Jaja. | |