Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 34 |
Mobilspel
Pågående | 20 034 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gautama | 2014-06-26 18:59 | |
![]() | IPhone hjälp?? När jag vill ladda ner bilder från min iphone till min dator brukar det räcka med att jag kopplar in min tele till datorn så kommer det upp en liten ruta där man kan välja att importera bilder. Men nu gör det inte det helt plötsligt?? Itunes öppnas men inte den lilla rutan? Fattar nada..., nån annan med samma problem som vet hur man ska göra? | |
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2014-06-27 22:17 | |
![]() | Vilken windows har du? | |
Gautama | 2014-06-28 16:35 | |
![]() | Windows 7..., verkar som strulet ligger där nånstans för det står att det inte går att uppdatera eller nåt? | |
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2014-06-28 17:00 | |
![]() | Du har gjort standardgrejerna. Startat o. Telefonen och datorn. | |
Gautama | 2014-06-28 17:04 | |
![]() | japp det har jag gjort | |
850710 | 2014-06-28 17:20 | |
![]() | Sök upp telefonen i "den här datorn" så ligger väl telefonens mapp där har jag för mig så kan du välja att ta över bilderna? | |
Rhotheta | 2014-06-28 17:53 | |
![]() | Till hjälp? Så här ändrar du inställningar för Spela upp automatiskt Följ anvisningarna nedan för att ange vad som ska hända när du sätter in olika typer av digitala medier i datorn. Öppna Spela upp automatiskt genom att klicka på Start-knappen Bild av Start-knappen och sedan klicka på Kontrollpanelen. Skriv spela upp automatiskt i sökrutan och klicka på Spela upp automatiskt. Leta reda på den typ av media för vilken du vill ändra inställningarna för Spela upp automatiskt under Media. Klicka på den åtgärd som du vill ska utföras i Spela upp automatiskt när du sätter in olika typer av medier och enheter i datorn. Klicka på Spara. Här fanns info: windows.microsoft.co...=w indows-7 | |
Ingamari | 2014-06-28 17:58 | |
![]() | Hade samma problem: skulle ladda över bilder från Iphone till datorn, men det blev tvärtom, alla datorns bilder laddades över till telefonen. Men hur gör jag för att ta bort dem? Ingen papperskorg dyker upp vid kommandot ändra. | |
Cina1964 | 2014-06-29 13:47 | |
![]() | Har haft samma strul , till slut funkade det bara , vet ej hur :D | |