Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 20 034 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
markoolio5 - Ej medlem längre | 2014-07-07 22:30 | |
![]() | Vad heter filmen? Såg en film, brittisk tror jag, för något år sedan ... det var ett gäng människor i 30-årsåldern som hade hyrt en stuga mitt ute i ingenstans någonstans i Östeuropa (tror att det var f.d. Jugoslavien). De jobbar alla på samma företag och är där för någon sorts teambuilding-aktivitet. En efter en mördas de, och teamleadern (en man), minns jag, fastnar med foten i en rävsax och den går av. En annan i gruppen lägger foten i ett kylskåp de har ombord på bussen. Tror att denne teamleader är en mullig typ med glasögon. I slutet visar det sig att det inte rör sig om en mördare, utan ett helt gäng, typ avhoppare från serbiska armén eller nåt sånt. Vill minnas att de bär gasmasker och att upplösningen sker i ett nedlagt industriområde. Den gick på tv när jag såg den, upplevelsen var att den var relativt ny, sannolikt inspelad på 2000-talet i alla fall. Någon som vet vad filmen heter? Det är säkert en B-film, men ibland är även sådana hyfsat bra :) | |
spelteori - Ej medlem längre | 2014-07-07 22:32 | |
![]() | Severance. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-07-07 22:32 | |
![]() | www.imdb.com/title/tt0464 196/ | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-07-07 22:33 | |
![]() | Smurf. ;) | |
markoolio5 - Ej medlem längre | 2014-07-07 22:51 | |
![]() | Tack som fan, bara att leta rätt på och beställa då (finns på Ginza ser jag). Någon som vet hur man på laglig väg kommer över filmen "Top Secret" med bl.a. Val Kilmer (typ 1984 eller så)? Vill ha på DVD/Bluray ... | |
Bitte - Administratör | 2014-07-07 22:56 | |
![]() | Då markoolio5 fått rätt svar på filmfrågan så låser jag tråden =) Bitte | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.