Spelrum
Giraffen34
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade54
Mobilspel
Pågående19 434

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Axnx - Ej medlem längre2014-07-13 01:16
Antal inlägg: 104

Andlig medicinsk kontakt.
Vill dela med mig av en upplevelse jag vart med om när jag låg på sjukhus för sjukdomen sorkfeber år -97.

Jag..som alla andra som drabbats av den sjukdomen ..vet hur sjuk man blir..Finns inget botemedel..annat än att vänta ut sjukdomen..och i värsta fall så slås njurarna ut till din grad att dialys måste sättas in. Mina njurvärden var så höga, att jag var på gränsen till att bli insatt på dialys..Men klarade mig iaf. från detta.. Det började med att jag fick feber..enbart feber..som succesivt ökade..Den låg runt 40-41 som högst..jag tog febernedsättande var 4:e timme..men febern gick inte ner mer än till 38.7..och låg hemma så i nästan 1 vecka först..sedan började magen svälla mer och mer..smärtan ökade succesivt..njurarna var hårt ansatta nu..jag kunde knappt ligga eller sitta. så hög var smärtan..nästan outhärdig..

Åkte in till sjukhuset där de konstaterade sorkfeber..Under den kommande veckan som kom under sjukhusvistelsen kunde jag knappt sova nåt alls..

Plötsligt i min halvslumrande sängliggande tillvaro..Kommer det in bilder i mitt sinne/huvud/hjärna eller vad man vill kalla det? som en dröm..men ändå under halvt medvetande...

-Detta låter nog delvis komiskt för vissa?
Men..? För mig är det sannt/verkligt..Men samtidigt komiskt med tanke på var jag låg i denna berättelse som följer.

Och.. jag ser mig själv på håll..Jag ligger i en stor sardinburk, som är uppskruvad med en såndär nyckel som brukar följa med burken för att kunna öppnas..Om dessa nycklar numer används..vet jag inte?

Men jag låg i en sådan plåtburk..Och..? Runt denna burk promenerade ca.7-8st medicinmän ..klädda endast i ett rep med tyg/natyrskynke för könsorganet..presis som vilda djungelmän..De var målade med olika färger i ansiktet, med nån slags fjäder som stack upp på huvudet,som var fastlindat med ett band runt pannan/huvudet..I handen höll varje medicinman ett jättestort blad, som de vajade upp & ner ovanför mig, medan de gick runt mig där jag låg i burken.

Efter denna dröm/upplevelse eller vad man ska kalla detta? Så började jag friskna till alltmer..2dagar efter kunde jag åka hem..

Detta glömmer jag såklart aldrig..Dessa medicinmän som kom till mig i drömmen ville visa att de kommer att hela mig/göra mig frisk igen..Vilket jag också blev..

Så de finns krafter av olika slag..Och detta är för mig Andlig medicinskt helande kontakt från krafter som finns.. Och för mig den ggn..

- Och då undrar jag om någon här har vart med om något liknande som påminner om en sådan kraft?

Stroker Ace - Ej medlem längre2014-07-13 02:48
Antal inlägg: 79

Har haft liknande upplevelser. Ser dem inte som andliga eftersom jag inte tror på sådant, men värdefulla kan de onekligen vara, på ett symboliskt sätt.

Bitte - Administratör2014-07-13 06:39
Antal inlägg: 24199

Det finns flera trådar i ämnet och det har ofta varit upp till diskussion , och som jag skrev i denna tråd www.betapet.se/forum...#l astreply så tror även jag på sådant.

Vi gör även så att diskussionen fortsätter i den tråden

Bitte

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?