Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 885 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
le-lou | 2014-08-11 10:50 | |
![]() | Fitline Hm. En kompis har börjat trycka i sig kosttillskott för 1000 spänn i månaden. Jag är totat över-skeptisk som vanligt och vi diskuterar vilt nu. Nu är hon trött på mig och har utöver det köpt Fitline till sin 13-åriga dotter också. Jag är orolig. Undrar om nån här själva har erfarenheter om detta "mirakelmedel"? | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-08-11 10:59 | |
![]() | Min enda erfarenhet av Fitline är då jag blev lurad på "fika" hos en kompis kompis. Det visade sig vara ett hallelujamöte för att värva nya köpare/hemsäljare av produkten. Tackade vänligt men bestämt nej. Min kompis hyllar det till skyarna. Själv tror jag på Sokrates princip "Låt din mat vara din medicin och din medicin vara din mat" och är skeptisk till dylika tillskott. | |
le-lou | 2014-08-11 11:04 | |
![]() | Med tanke på att det till största del består av socker så är jag direkt anti. Det är dock många som vittnar om att det funkar, flera med tex magproblem har blivit hjälpta. Men vad i medlet hjälper de? Sockret och lite näring? Placebo? Druvsocker och multivitaminer borde ju hjälpa lika bra isf tänker jag? Billigare dessutom. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-08-11 11:08 | |
![]() | Det lär tydligen innehålla rätt mycket magnesium. Vilket många iofs har brist på. Men det finns ju betydligt enklare o billigare sätt att få i sig det. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-08-11 11:09 | |
![]() | Magnesium är ju anti-stressmimeral. Kan kanske ha lugnat magen. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-08-11 11:14 | |
![]() | den som säljer skiten tjänar lite grann,den som tillverkar det är milijonär.det finns inga genvägar till någonting.Därimot finns det dumma människor som tror det är bra,bara det är dyrt så är det bra,många har inte brist på någonting mer en hjärnceller och dom går inte att förnya.kost tillskott behövs inte inte morotspiller heller eller silverskit,en sak behövs på vintern och det är D vitamin,Men samtidigt är det lite roligt att smarta människor blir miljonärer på dumma människor.så har det alltid varit och kommer alltid att vara | |
Rhotheta | 2014-08-11 11:45 | |
![]() | Saker som fungerar säljer man i butik. Det finns ingen anledning att sälja dem i pyramidspel, eftersom det existerar en marknad som utgörs av äkta och återkommande konsumenter och inte av det sista förhoppningsfulla ledet av säljare/idioter. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-08-11 11:55 | |
![]() | Ttiittii: Var på ett föredrag av en hjärnforskare. Faktum är att hjärnan skjuter nya synapser vid så kallad "flåsträning", dvs du måste ta i så du flåsar och svettas ordentligt. Kombinerar man det med nyinlärning så får man behålla de nya. Annars dör de. Lösa korsord och spela Betapet höll dock tyvärr inte de nya synapserna vid liv, jag frågade :) | |