Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 20 100 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Referenser - Ej medlem längre | 2014-10-06 14:31 | |
![]() | Varför jävlas ni och går in och ur i spel? Har varit medlem här rätt länge nu och kört en del matcher. Jag ska försöka att inte låta alltför otrevlig och bitter (för nä, jag är inte sån egentligen, men ibland tröttnar man) Det slår mig ofta att folk antingen verkar vara helt förståndshandikappade alternativt har väldigt märklig humor. Det händer säkert 10-15 gånger när jag har startat ett spel att "Lillemor har anslutit. Lillemor lämnade spelet." Efter 6 sekunder är Lillemor tillbaka. Och lämnar spelet. Sen kommer "Stina har anslutit. Stina har lämnat spelet." Och så vidare i all oändlighet. Självklart kan man råka trycka fel och gå in i spel av misstag, naturligtvis. Musen kan haka upp sig och spelet hänga sig, man klickar fel etc. Men seriöst, 15 personer på 5 minuter skulle alltså ha detta problem? Varför går man in i spel som man inte tänker spela i? Det är något irriterande när man sitter med sidan i bakgrunden och hela tiden måste ta upp betapet för att läsa att Pelle Partaj har lämnat spelet. Som jag sett det så är det inte direkt några speciella användare heller som gör detta utan det är slumpen som avgör. Du som med flit går in och driver med folk i spelrummet... Varför?? | |
Blasse | 2014-10-06 14:36 | |
![]() | Jag har ställt mig samma fråga! Numera spelar jag nästan bara på iPad men när jag spelar på datan så låser jag och inbjuder någon som har liknande rang. För jag håller med dig man blir förbannad och det har hänt mig att jag startat spelet och den som anslöt sig hoppat ur samtidigt så är man själv där, otroligt irriterande | |
omeganoll | 2014-10-06 15:42 | |
![]() | hackigt bredband, kanske | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2014-10-06 18:12 | |
![]() | Sjukt irriterande | |
kajix | 2014-10-06 18:47 | |
![]() | Hur länge ska man behöva vänta på att den som bjuder in accepterar eller nekar då? | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2014-10-06 19:16 | |
![]() | Längre än 0.2 sekunder i a f | |
Bitte - Administratör | 2014-10-06 19:19 | |
![]() | Tror det är ytterst sällan som någon gör det för att jävlas med den man ansluter till . men det kan vara så att man inte gjort valet expandera spellistan och då inte ser raitingen på den spelare man ansluter till innan och så ångrar man sig . Bitte | |
125478 - Ej medlem längre | 2014-10-06 21:07 | |
![]() | Kajix har en poäng där. När man skapar ett spel bör man väl passa det och neka eller starta spelet när någon ansluter. | |
mrperfect | 2014-10-06 23:17 | |
![]() | Jag tycker det är irriterande att det finns ett spel som man går in i ...och sedan händer ingenting på minst en minut, antingen kastar man ut mej eller så startar man spelet tycker jag! | |
Blasse | 2014-10-07 16:23 | |
![]() | Jo mrperfect det är irriterande men det kan vara så att spelet har startats och personen väntat en bra stund tröttnat öppnat en ny webbsida och glor på någon film eller dylikt och märker inte att någon gått in i spelet | |
Anzipanzi | 2014-10-07 16:28 | |
![]() | Ibland halkar man in av bara farten. Det händer när jag expanderat ett spel och ska stänga det igen, om då ett spel ovanför startas och försvinner ur listan så hamnar min muspekare på fel spel och jag ramlar in i spelet ovanför det jag tänkt att stänga ner. Är det då ett spel som jag inte vill spela, beroende på speltid, typ och ranking, så klickar jag mig snabbt ut därifrån. Ber om ursäkt om jag kanske stört någon..... | |
BSKV - Ej medlem längre | 2014-10-07 16:36 | |
![]() | Jag tillhör de som många gånger inte satt igång spelet eller kastat ut utmanaren när de klivit in. De flesta gånger beror det på att jag själv suttit och väntat och väntat på att någon ska kliva in men det händer inget och då har jag ramlat in på andra hemsidor under tiden. Helt ärligt så ber jag inte ens om ursäkt för det för jag ska väl inte behöva sitta som en tunnelseende fångvaktare och bara vänta? | |
125478 - Ej medlem längre | 2014-10-07 21:21 | |
![]() | Men, man hör ju ett plingplong när någon ansluter... | |
mrperfect | 2014-10-07 22:17 | |
![]() | Blasse , jo jag fattar det =) | |
MiaFredrika | 2014-10-07 22:28 | |
![]() | Det finns faktiskt folk som gör det för att jävlas, det är jag övertygad om. Om man nekar någon och dom forsätter att ansluta gång, på gång...även om man skriver "nej tack", så är det inte för att dom gör det av misstag. Misstag kan alla göra, enstaka gånger, men inte 10-15 gånger på raken. Har ingen aning om varför man gör så, men kanske är de så obalanserade att det blir förbannade av att bli nekade, eller så är det helt enkelt ute efter att just jävlas. Man kan bara spekulera. | |
Xin Chao | 2014-10-07 22:37 | |
![]() | Väldigt sällan jag är med om det. Jag tror det är misstag. Inget jävlande | |
Anzipanzi | 2014-10-07 22:40 | |
![]() | Första gångerna jag blev nekad, fattade jag inte det, då det endast står i chatten, så jag klev nog in i spelet några gånger till :) | |
Blasse | 2014-10-08 16:52 | |
![]() | Du är inte den enda Anzpanzi ( gulligt namn ) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-10-08 17:46 | |
![]() | tror inte ett dugg på att någon går in i ett spel för att jävlas | |
Blindhund - Ej medlem längre | 2014-10-08 17:48 | |
![]() | Bra där Blasse, alla kvinnor vill höra att dom är gulliga. Och har gulliga namn och ett gullegulligt leende:) | |