Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 66 |
Mobilspel
Pågående | 20 215 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Sentient | 2015-01-16 10:04 | |
![]() | Vad har hänt? Har varit borta från Betapet i några år och precis kommit tillbaka. Ser att det är betydligt färre spelare inloggade och att det är ett nytt standardbräde. Har folk migrerat till mobilvarianten eller finns det inget intresse längre? Har aldrig varit med om att det varit så få inloggade tidigare, inte ens för 10 år sedan innan det började rulla igång ordentligt. När och varför byttes det gamla standardbrädet ut? Lite synd, saknar det. | |
Sitting_Duck | 2015-01-16 10:20 | |
![]() | Förmodligen är det fler som spelar på mobilen istället, fast personligen tycker jag att det är helt olika saker, tidsgränsen man får online lägger mer än bara en extra krydda på spelet. Själv spelar jag både och, mobilen för förströelse och online för mer "true gaming". ;) Standardbrädet försvann nog för några år sedan, har för mig att det pratades om upphovsrättsliga skäl till det. Hälsningar //En blivande 10-åring på BetaPet | |
Sentient | 2015-01-16 10:29 | |
![]() | Låter som en rimlig förklaring till varför gamla brädet försvann helt och inte finns kvar ens som ett alternativ. Jo, ser att du 'fyller' 10 snart, kul :) Gjorde det precis själv också. Det är lätt att se att någon varit med länge om dom har en profilbild som aldrig skulle godkännas idag :) | |
Blasse | 2015-01-16 10:43 | |
![]() | Det är som sittning D säger jag spellar bara på plattan numera | |
Blasse | 2015-01-16 10:43 | |
![]() | Och stavvar ila :)) | |
Sitting_Duck | 2015-01-16 10:57 | |
![]() | Grattis till oss Sentinent! Min profilbild för de vrida ur mina likstela händer! | |