Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 20 181 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Rhotheta | 2015-02-17 22:48 | |
![]() | Salafismens förödande inverkan Här beskrivs det rubriken anger. www.expressen.se/kul...af isterna/ PS Denna tråd får vad mig som TS anbelangar ta vägen vart helst den önskar. | |
Rhotheta | 2015-02-17 22:49 | |
![]() | Fanken. Lyckades inte flippa över till seriöst. | |
Rhotheta | 2015-02-17 23:59 | |
![]() | På bildning och tänkande… youtu.be/MPLKSI5grFY | |
Pyretriner - Ej medlem längre | 2015-02-18 00:28 | |
![]() | Dårar som inte borde släppas in i Europa. | |
Rhotheta | 2015-02-21 19:20 | |
![]() | De leder tyvärr verksamheten i en stor andel av våra moskéer. Och vi står för notan. När vi köper olja. | |
ingson | 2015-02-21 19:31 | |
![]() | Nja, Sveriges import av olja kommer nästan helt från Ryssland och Nordsjön | |
mz_lzrd | 2015-02-21 19:59 | |
![]() | Jag håller dock inte med om att det inte skulle vara muslimer (om än inte bokstavstrogna muslimer) som attackerar judar i Malmö. Det verkar ganska klart (se Uppdrag Granskning) att det är just muslimer som står för de attackerna, även om det inte är bevisat att det handlar om muslimer som nitiskt ber 5 gånger om dagen och har klänning och helskägg, så är den malmöitiska antisemitismen helt klart muslimsk till sin natur. Jag håller inte eller med om att en antizigansk terrorvåg löper parallellt med den antisemitiska. Att nån slår en hink vatten över en tiggare eller utsätter en tiggare för ett avgasmoln är fruktansvärt och helvetes ynkligt, men knappast att jämföra med det hot om dödligt våld som judar lever med. | |
Rhotheta | 2015-02-21 21:04 | |
![]() | Ingson. I stand corrected. Jag trodde att vi hade större andel direktimport. (Om du betänker global ekonomi och import av produkter är det dock ganska svårt att låta bli att göda Saudiarabien, som är boven i dramat, hur mycket man än försöker. Det är dock inte så viktigt för just denna tråd. Sverige hade inte påverkat Saudis ekonomi om vi så hade köpt all vår olja av dem.) | |