Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 20 181 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
polarensomha | 2015-02-20 14:20 | |
![]() | slutat med p-piller, konstigt hormonrus Hej Jag har sedan 1 månad sedan slutat med mina p-piller och har nu fått ett jätte konstigt hormosrus. För tillfället upplever jag i stort sett alla män som extremt attraktiva, (även de som jag vet att jag normalt sett inte skulle falla för). Jag känner mig jätte snuskig och har svårt att fokusera på jobbet. Har ni varit med liknande? Hur länge håller det i sig? Jag vill inte göra ngt dumt.. | |
mollee - Ej medlem längre | 2015-02-20 14:29 | |
![]() | Jag hade en liknande period för någon månad sedan. Jag kom på mig själv flera gånger att sitta och spana in män, som en hormonstinn tonåring! Den troligaste anledningen för min del var nog att jag var lite hypomanisk p.g.a justeringar av en medicin. Mitt råd till dig är att ringa till sjukvårdsupplysningen och fråga om dina upplevelser kan bero på avslutad behandling av P-piller. | |
anneriiiiiii | 2015-02-20 14:36 | |
![]() | Jag gick igenom samma "symptom" som du beskriver, polarensomha, när jag slutade med pillren på det glada 90-talet. För min del var det enbart positivt - och även för maken... :)) | |
polarensomha | 2015-02-20 14:41 | |
![]() | annerliiii hur länge höll de i sig då? | |
anneriiiiiii | 2015-02-20 14:47 | |
![]() | Nu är det ju ett tag sedan, men har för mig att det höll i sig ända tills jag hade fött barn och fick andra hormoner att förhålla mig till. | |
polarensomha | 2015-02-20 14:53 | |
![]() | så länge!? jag vill inte ha barn på 5 år kanske.. kan inte gå runt o fantisera om alla karlar så länge! får nog ringa vårdupplysningen då.. | |
mz_lzrd | 2015-02-21 14:39 | |
![]() | Kolla detta, du är kanske bara helt normal nu =) Hittade det här nyss när jag googlade på en konstig port på min dator som det står ett P på: www.expressen.se/gt/...re n-dodat/ (Hittade däremot inget om den konstiga datorporten så om nån vet vad det är, skriv gärna det. Det ser ut som en liten HDMI-ingång fast bara hälften så stor. Men större än micro-USB.) | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-02-21 15:29 | |
![]() | Nån av dessa mz_lzrd? www.l-com.com/conten...or ial.html (Sorry för OT- inlägget, polarensomha) | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-02-21 15:33 | |
![]() | Åter till ämnet, så tror jag bara du är "normal". P-piller försätter ju kroppen i ett tillstånd där dem "tror" den är gravid. Nu tror den inte det längre och vill bli det. Snart är det vår! Tänk vad många puddingar du får att spana på snart. Enjoy! | |
mz_lzrd | 2015-02-21 15:38 | |
![]() | Tack, Ramble! Kan vara en micro USB typ B. Jahapp. (Förlåt att jag kapade tråden lite polarensomha) | |
SkySpy_ | 2015-02-21 16:23 | |
![]() | Är det inte så det ska vara egentligen? P-piller tar väl bort lite av de naturliga drifterna? | |
Rhotheta | 2015-02-21 19:39 | |
![]() | Sökes: dokumenterat sterila män med okomplicerad relationsstatus, adekvat personlig hygien och inga klängighetssyndrom. Ni får gärna vara åt det muntra hållet och innehavare av fjällstuga med öppen spis och björnfäll. Bäddsoffa går också bra. Eller i värsta fall studentlya. What ever. Svar till: Skogspromenader är för scouter. Disclaimer. Terms may vary without notification due to unforseen hormonal effects. | |
Adaptiv - Ej medlem längre | 2015-02-21 19:51 | |
![]() | eee "göra ngt dumt.." | |
polarensomha | 2015-02-22 00:44 | |
![]() | Adaptiv: Det jag menar med att göra ngt dumt är att jag pga mitt hormonrus skulle göra ngt med ngn karl som jag efter att detta lagt sig kommer att ångra. Jag kollade till och med på vuxenfilm härom dagen (inte likt mig) | |
125478 - Ej medlem längre | 2015-02-22 01:01 | |
![]() | Man måste ju inte leva ut alla sina lustar med en annan person, så jag förstår inte problemet. Det är väl bättre att kunna känna lust än tvärtom? | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-02-22 02:31 | |
![]() | Polarensomha: Det man ångrar mest som äldre är det man inte gjorde Hittills har jag inte ångrat mkt.. Go for it!! | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-02-22 03:25 | |
![]() | Men Rhoteta har onekligen en poäng. Sterila män vore att föredra. | |
hfranke | 2015-02-24 13:50 | |
![]() | Jag håller med rambletamble. I allt i detta ämne. Fullt normalt att ha större sexlust när man slutar med p-piller, du kommer att märka att din sexlust ökar och minskar under din cykel när du nu börjar fungera som du ska igen. Så lär dig när du är på g att få ägglossning och var beredd :) Mitt tips är att utrusta dig med en eller flera sexleksaker så slipper du vara nervös för att "göra nåt dumt" alternativt ett gäng kondomer och självsäkerhet nog att använda dem, och gå ut och njut av livet! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2015-02-24 14:46 | |
![]() | P-piller lurar kroppen att tro den är gravid år ut och in.Inte konstig att det blir annorlunda vid uppehåll | |