Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 550 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
calle34 | 2015-05-04 17:20 | |
![]() | Se upp för skojare i telebranschen Har under det sista året varit med om att folk ringer aktivt på mobilen och vill att man skall lämna ut sin e.post och annat. De har inget att hämta i min hage:( | |
überzitron - Ej medlem längre | 2015-05-04 18:00 | |
![]() | Sätt lås på mobilen! | |
TotteBakar | 2015-05-05 17:55 | |
![]() | De ringde som besatta till min kompis "Det gällde ditt el-avtal hos oss" på hennes telesvar. Hon hade dock inget elavtal hos dem.(glömt nammet på " företaget" Det var nånting med el ialla fall och jag har hört fler som blivit uppringda av samma nr. Tror de på ett fult sätt försöker lura på folk nåt dyrt abonnemang) De har en gammal kvinna som lockbete för man ska ringa upp och berätta att hon ringt fel... Min kompis ringde aldrig tillbaka utan kollade nr istället. Jag svarar aldrig i telefon på nr jag inte känner igen. Svarar iofs aldrig i telefon haha. Folk har väl vett att skicka sms om de vill nåt? :) | |
calle34 | 2015-05-05 19:38 | |
![]() | Varje vår-sommar ringer samtal från olika håll från båtar och andra skojare som vill skapa oreda. 031-7577023 är aktivt nr som är desperata ringer på samma tid varje dag. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-05-05 22:12 | |
![]() | Oreggat kontantkort, säger jag bara. Då får man vara ifred. :) | |
susila | 2015-05-06 07:12 | |
![]() | Jag håller med Ramble. Oreggat kontantkort är da shit. | |
HPIK | 2015-05-06 07:14 | |
![]() | Och ring inte tillbaka till okända nr, kan kosta skjortan. | |
markoolio5 - Ej medlem längre | 2015-05-06 20:30 | |
![]() | Tyvärr har jag inte samma goda erfarenhet at oreggat kontantkort ... har nämligen ett sådant, men vid något tillfälle har jag lämnat numret till Skatteverket i samband med en folkbokföringsfråga, och de förtiger tydligen intet. Finns fortfarande inte listad på Eniro, Hitta, etc. men enda sättet att få vara ifred tycks vara att inte ha en telefon. Nix:ade mig häromveckan, hjälper dock inte när man är bredbandskund hos telefonterroristerna nummer 1 (för redan kontrakterade kunder är undantagna från registret). | |
Matthias M | 2015-05-06 21:25 | |
![]() | Markoolio5: att du NIX:ade dig förra veckan hjälper inte för det tar ett tag innan du kommer in som NIX:ad i systemet å dessutom kan de va så Att dom som ringer dig har fått sina ringlistor innan du NIX:ade dig så då ligger du kvar där tills dom plöjt igenom dom ringlistorna. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-05-06 23:48 | |
![]() | Har NIX samt spärr hos Dafa och Mia. Så lugnt och skönt. | |