Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
CrazyQ | 2015-05-28 02:25 | |
![]() | Hjälp med låtar Hej! :) Söker hårdrocksballader med dessa ord i TITELN: Destiny Happy Prince Heaven Men EJ av dessa grupper: Scorpions, Aerosmith, Bad English, Queen, Gotthard, Bon Jovi, Cher eller Withesnake. Vet du någon? Tips mottages tacksamt! | |
Fesebengt2 | 2015-05-28 06:57 | |
![]() | Heavens on fire / Kiss | |
FireEngineer | 2015-05-28 09:26 | |
![]() | Touching Heaven - Axel Rudi Pell | |
CrazyQ | 2015-05-28 11:34 | |
![]() | Glömde säga. :) Frågan har jag ställt för att döpa mina kommande valpar. Min förra kull var hårdrockslåtar med ungefär samma tempo. Dom heter: Oamor Ramya Black Betty Bam Ba Lam ( Tingeling idag, min tik ) Oamor Kizzie Heavens On Fire ( Izzie idag ) Oamor Ace Back In Black ( Ace idag , min egen. ;) ) Oamor Ozzy Bark At The Moon ( Ozzy idag ) Oamor Judas Breaking The Law ( Judas idag ) Oamor Zid Sharpe Dressed Man ( Zid idag ) Oamor Iron Run To The Hills ( som tyvärr dog dygn två ) Så dessa låtar är uteslutna. :) Tack ändå Fesebengt 2! Tack FireEngineer! :) Bestämde mig för balladtema redan förra gången. Har kommit på 4 st tiknamn och 4 st hannamn, men vill ha minst 6 av varje. Blir det valpar i denna kull är det ett mirakel efter lite omständigheter. Så alla valparna ska i så fall heta Oamor Miracle innan fortsättningen av namnet. :) Oamor är mitt kennelnamn som betyder stor kärlek. | |