Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 19 474 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
dooit | 2015-06-15 18:31 | |
![]() | Överraskning bröllopsfest 5år senare Hej! Jag behöver lite tips på hur jag skulle kunna uppvakta min fru när vi firar 5årig bröllopsdag. Vi ska nu ha nån form av bröllopsfest eftersom när vi gifte oss flr fem år sedan så gjorde vi det i smyg och frugan var gravid. Vi har tagit oss igenom graviditeter, vakennätter, hormoner och separationer. Så nu vill jag överraska med nått som får henne att tappa hakan men med knappt om tid och en tunn plånbok är det svårt att komma på vad det ska vara. Jag skulle ha kunnat hitta på en liten sång och spela nått instrument men är dessvärre helt omusikalisk. jag skulle kunnat öva in en skruvad dans till nån kärleksfull låt men saknar taktkänsla. Jag skulle kunnat hålla ett gripande och roligt tal men är oduglig på att skriva tal. Vad har ni för förslag som man hinner med på mindre än två veckor kombinerat med två härjande barn hack i häl den mesta av tiden. Barnen ska dock inte vara med på festen. Tack! | |
mollee - Ej medlem längre | 2015-06-15 18:36 | |
![]() | Lämna barnen hos någon släkting och ge frugan din en heldag med massage och grejer. | |
dooit | 2015-06-15 18:43 | |
![]() | Barnvakt är fixat! Dock har vi bjudit in vänner på fest vilket betyder att vi kommer ha gärter i princip hela dagen för lite mat, diverse festlekar och säkerligen en hel del alkohol. Så upplägget med att skämma bort henne med massage, middag osv funkar inte riktigt, det får jag ta en annan dag :) | |
mollee - Ej medlem längre | 2015-06-15 19:41 | |
![]() | Okej! Kan du inte be de inbjudna gästerna om förslag eller hjälp? Kanske kan ni bidra till denna överraskningen tillsammans? | |
dooit | 2015-06-16 16:07 | |
![]() | Jo det är klart jag kan involvera några av gästerna, men skulle ändå vilja ha någon formav grundidé att utgå ifrån. Märkte precis att jag hade ytterligare en vecka på mig. Tur man har koll :) | |
Fesebengt2 | 2015-06-16 17:15 | |
![]() | Be några av gästerna att på given signal utropa Leve brudparet och sedan kasta ris på er. Både billigt enkelt och överaskande. | |
remvanrijn | 2015-06-16 17:36 | |
![]() | Be en av dina polare "råka avslöja" till din fru att du har ett barn på gång med en annan tjej, Kostar inget, är snabb fixat och få alldeles säkert henne att tappa hakan .. | |
Nassin | 2015-06-16 18:03 | |
![]() | Sätt ihop ett album med bilder från era 5 år tillsammans och skriv trevilga bildtexter:) | |
dinodog | 2015-06-17 08:17 | |
![]() | Att hålla ett tal är svårt. Men säg rätt ur från hjärtat varför du älskar henne och vad hon har för betydelse i ditt liv. | |
dooit | 2015-06-17 22:12 | |
![]() | Haha ja ett "avslöjande" är nog populärt Det får nog bli att leta upp någon present lutar det åt. Möjligtvis några fina ord under middagen också. Men fortsätt gärna om ni har fler förslag :) | |