Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 19 024 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-01-09 16:22 | |
![]() | Problem m DNS Unlocker o Repair.com På något sätt har DNS unlocker och Repair blablabla letat sig in på min Chrome, kan inte använda den nu. Kommer bara upp rutor med dynga och det gör att sidor omdirigeras direkt till Repair. Har Googlat och hittar inget vettigt sätt att bli av med skiten. Det ligger inte under Program så jag kan inte avinstallera. Någon som råkat ut för skräpet o kan hjälpa mig? | |
Jolly666 | 2016-01-09 17:27 | |
![]() | Kolla om det här funkar. malwaretips.com/blog...r- removal/ | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-01-09 18:00 | |
![]() | Laddade ner Malware o scannade, men för att ta bort skräpet ville de ha betalt. Hittar inget gratis alternativ. | |
Santiel | 2016-01-09 19:06 | |
![]() | www.malwarebytes.org/ den scannar och tar bort gratis.. men vill man fortsätta använda den så kostar det. Bara att köra på :) | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-01-09 20:20 | |
![]() | Nerladdat, skannat, rensat o den enda skillnaden är när jag vill in på en sajt... typ Beta så får Malware totalfnatt o meddelar att dom blockar intrång i parti o minut. Vissa sidor skickar mig fortfarande till den där förbenade Reimage Repair bajset, kan inte hitta någonstans i datorn där det ligger o sabbar heller. | |
Santiel | 2016-01-09 20:33 | |
![]() | inget program som är installerat? | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-01-09 20:44 | |
![]() | Nyinstallerade Avast o tror det var då det började, kan iofs va nåt annat skit. Vilket som, hittar det inte under Program, har kollat DNS inställningar o dom är korrekta o det är bara på Chrome som det krånglar. Men Windows e inte vad jag vill använda så jag behöver få bort det från Chrome, men vet inte hur... | |
Santiel | 2016-01-09 20:54 | |
![]() | har du kollat i kontrollpanelen vilka program som är installerade? kontrollerar om du har fått något något tillägg i chrome? kontrollera söksidor och så i chrome. avinstallera chrome och alla inställningar och ominstallera det | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-01-09 21:14 | |
![]() | Ja jag har kollat under Program i Kontrollpanelen. Har avinstallerat/ominstaller at Avast o Chrome, hjälper inte. | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-01-09 21:31 | |
![]() | Nu har jag rensat ALLT :) Kanske hjälpte, orkar inte stressa runt med det här mer ikväll. | |