Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade50
Mobilspel
Pågående19 159

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ttiittii - Ej medlem längre2016-03-26 11:40
Antal inlägg: 37631

Klarna
Hur dök klarna upp i våra liv ? Köper jag en produkt så får jag hem ett papper om att Ocr nr kommer på fakturan som skickats till min mail via klarna fler och fler företag använder Klarna jag missar mailen och konstant betala en påminnelseavgift på 50 kr varför går det inte att på pappret jag ändå får från företaget att skriva Ocr nr hur kom Klarna in i våra liv ? Jag vill inte ha dom

ttiittii - Ej medlem längre2016-03-26 11:41

Känner ni igen det ?

Blairbitch2016-03-26 11:48
Antal inlägg: 2064

När du handlar kan man välja att du vill ha fakturan på post. Så du inte glömmer..Jag brukar logga in på mina sidor på Klarna...så finns räkningar där....bara o klicka på betala...jättesmidigt...o m man kommer ihåg förstås :)

ttiittii - Ej medlem längre2016-03-26 12:39

Vissa använder sig bara av klarna varför ? Är det inte att gå över ån efter vatten ?

markoolio5 - Ej medlem längre2016-03-26 13:22
Antal inlägg: 1825

Factoring, fakturaköp, reskontrabevakning, påminnelsetjänster, kreditupplysningar ... hade jag haft firma med distansförsäljning till privatpersoner hade jag alla gånger köpt in deras tjänster för att slippa ha ett eget ekonomibiträde anställt. Så nej, det är nog inte att gå över ån efter vatten.

Är du rädd att missa mejlen, välj då att betala med kort istället. Det brukar dessutom vara helt avgiftsfritt till skillnad från fakturorna.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?