Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 602 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
brandsvart | 2016-06-27 08:34 | |
![]() | Utan Zlatan succé?!?! Om jag minns rätt så har svenska landslaget i fotboll gjort EN bra match under de åren Zlatan varit med och det var när man spöa Holland och då var INTE Zlatan med. Det känns som det kan bli nåt stort av vårt landslag igen nu när han lägger av.... Och Hamrén ska vi ju bara inte tala om..... Janne kan bli grejer det :D | |
PetLin2 | 2016-06-27 09:00 | |
![]() | Tror du glömt t.ex. Tyskland 4-4. Kvalmatchen i Köpenhamn. Ungern borta. Italien i EM 2004. England på Friends. M.fl. Utan Zlatan hade vi nog inte kvalat in till de mästerskap vi spelat. Enkel matematik är väl att titta tillbaka på alla matcher och kolla resultatet och sen räkna bort alla mål Zlatan gjort. Helt plötsligt blir det väldigt få mål kvar. Och även i de fall när någon annan står som målskytt har ofta Zlatan varit inblandad genom att passa, dra på sig markering eller så. Hamrén däremot har under sina år varit rätt kass. | |
kråkan1 | 2016-06-27 09:24 | |
![]() | Skönt på ett sett att Zlatan slutar, då kan ju andra kliva fram . Zlatan har nog satt för stor respekt på dom andra spelarna i laget , men nu kanske det släpper lös så andra tar för sig.Men sen vilken fotboll Hamrèn levererat, tråkig fotboll, för mycket sidledsspel , bakåt spel, tusan det leder ju till ingenting. Fotboll går väl ut på att göra mål, se bara nu i EM inga mål gjorda av våra egna, nä detta håller inte. Hoppas Janne har en annan syn på fotboll som anfall att göra mål. Trevlig sommar på er alla | |
brandsvart | 2016-06-27 10:22 | |
![]() | Hollandsmatchen jag refererar till tycker jag visar med all tydlighet att Zlatan varit hämmande för laget. Zlatan är nog duktig när han möter b-motståndare men får han vassa backar emot sej är han rätt medioker. | |
kråkan1 | 2016-06-27 10:48 | |
![]() | Inlägg angående Zlatan från brandsvart, håller fullkomligt med dig där. 94 hade Sverige ett av de bästa landslag vi haft, "Zlatan# en stor diva som vill härska över andra i landslaget | |
uffew | 2016-06-27 11:41 | |
![]() | Visst har Zlatan gjort många mål i landslaget. Och han är en världsstjärna. Hur förklara man då att Sverige ligger på plats 35 i ranking? Efter lag som också har en världsstjärna ex Wales. Hamren och Zlatan är kanske en dålig kombo? | |
Sote | 2016-06-27 12:55 | |
![]() | Eller så beror det på att bår målvakt suger, inga nya får chansen. Hamrén varit direkt klantig och Zlatan fått spela solo. Han är så extremt mycket bättre än alla andra så det blir svårt med lagarbete. Det krävs faktiskt att fler spelare är på samma nivå vilket har gett resultatet att när Zlatan inte varit med så har lagarbete funkat bättre. Det betor få inte på att Zlatan är en diva utan helt enkelt att han är en av världens bästa spelare i ett landslag som kan jämföras med div tre. | |
janne121212 | 2016-06-27 13:40 | |
![]() | Hamren, inte Zlatan, har varit det stora problemet. Plockar alltid ut sina favoriter och låter inga nya komma fram. Typexempel, 15 min kvar mot Belgien, piskade att vinna och göra mål, kommentatorerna pratar om Kujovic in för att förstärka anfallet. Vad gör Hamren, jo ut med Forsberg och in med gamle polaren Zengin som inte gjort någon glad de senaste två åren, inget offensivt byte trots prekärt läge. Självklart tar Nainggolans skott på Zengin och ställer Isaksson, givetvis inte Zengins fel men riktigt usel coachning av Hamren. Som så många gånger förr under dessa år, därav vår blygsamma plats på världsrankingen. När Zlatan nu slutar finns det plats för nya spelare som kan bidra med andra saker, kan bli positivt för landslaget. | |
PetLin2 | 2016-06-27 15:28 | |
![]() | Hollandsmatchen spelades mot ett lag som redan vunnit kvalgrupp en och inte hade något att spela för. Problemet med landslaget är att Hamrén inte kunde förlåta misstag utan hela tiden ändrade i uppställningen vilket orsakar osäkerhet hos spelarna. Att sedan låta en medioker Källström spela match efter match visar väl tydligt att han inte visste vad han gjorde | |
phubjornen | 2016-06-27 18:46 | |
![]() | Jag håller med brandsvart! | |
phubjornen | 2016-06-27 18:49 | |
![]() | Ja Zlatan är br men ingen lagspelare iaf inte i Sverige. Dock va han bra mot Belgien det kan jag ej säga nåt annat om. | |