Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 19 575 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Rebecca1x - Ej medlem längre | 2016-07-29 11:23 | |
![]() | Sång,idrott & Politik! Så sannt! Vad tycker ni enligt Denna insändare!? www.nsd.se/opinion/s...x# cxrecs_s | |
Måns_E | 2016-07-29 12:32 | |
![]() | Exakt vad skulle bli bättre av att OS och ESC lades ned? Jag kan nte riktigt förstå det. Att många däremot skulle sakna det är jag helt övertygad om. | |
llloyden | 2016-07-30 01:11 | |
![]() | Jag har inga som helst kommentarer eftersom jag inte ser något som Du skrivit om rubriken eller vad Du tycker eller inte tycker. Skriv Din egen åsikt eller nåt! eller är Du lat? Jag gillar inte att kommentera med typ TUMME UPP eller NER och tänker/orkar inte kolla vad det är Du gillar. Det får Du väl skriva om här i så fall. | |
Rebecca1x - Ej medlem längre | 2016-07-30 11:36 | |
![]() | llloyden? Jag tycker alla skrivna ord av skribenten talar för sig själv,och är klockrena ord! De är ju `´Presis´´vad allt handlar om och som pågår, och som t.ex. ditresta folk till t.ex. Melodifestival Eurovision Contest till vissa länder där det länge nu och även nu pågått/pågår Sååå..vansinniga saker i landet på olika sätt,med korruption,mutor,och mänskliga kränkningar/fråntagna mänskliga rättigheter på olika sätt,och dessutom mot dess eget inhemska folk i aktuellt land, och också nåt som faktiskt angår och även påverkar ``Hela´´Världen negativt och på sikt!? Och samtidigt så blundar ju alla ditresta folk som stöttar allt detta,för allt elände som faktiskt samtidigt pågår,med att bara festa och skratta bort vistelsen där som om inget pågår eller ens händer i samma sväng bakom kulisserna i aktuellt land och mot övriga världen,med länder som då antingen står för t.ex. Melodifestivalen el. VM och OS-arangemang världen över!??? varför vill övervägande av t.ex. festfolket och liknande bara ``Blunda´´för vad som faktiskt pågår!? Fattar inte /el. känner inte t.ex.ditresta till alla dessa arrangemang att man då hjälper till att stötta ännumer allt elände som pågår,och som i grunden enbart och övervägande handlar om en politisk baktanke,där ofta människor utnyttjas i både slaveriarbete och annat som gör att makthavande politiker och andra liknande ser sin chans att göra sig pengar,men pengar som aldrig ens kommer de övriga folket tillgodo på ett rätt och riktigt sätt! Allt är ett spel för galleriorna bakom kulisserna på olika sätt för makthavande brottsliga politiker och liknande!? | |
Rebecca1x - Ej medlem längre | 2016-07-30 11:43 | |
![]() | llloyden? En annan sak! Om du vill göra en visit hos mig för att se hur lat jag är eller inte? Så är du väldigt välkommen,så får du se hur lat jag är? Och då lär du nog bli tvungen att ta igen de du kände för att fråga mig om enbart för att jag inte själv denna endaste ggn. valde att själv skriva min kommentar i början i tråden!? De flesta kan väl vid dehär laget se att `Jag´´om någon inte har tunghäfta presis,och knappast särskilt lat heller på att skriva! | |
Måns_E | 2016-07-30 11:46 | |
![]() | Exakt vad skulle bli bättre av att OS och ESC lades ned? Jag kan fortfarande inte förstå det. | |
PetLin2 | 2016-07-30 16:15 | |
![]() | Problemet med os är att det blivit så stort att arrangera och så dyrt att snart bara diktaturer ansöker om att arrangera. Jag besökte Peking två månader efter os 2008 och redan då hade man svårt att hitta något meningsfullt användningsområde för en gigantiska huvudarenan fågelboet. | |
Rebecca1x - Ej medlem längre | 2016-07-30 22:52 | |
![]() | PetLin2: Ja, somsagt så finns det alltför många OS-arrangörer som går under Diktatur! Och då får ju dessa makthavare chans att utnyttja ännumer slavarbetare som ska jobba dag och natt med att bygga,och rigga upp allt för att det överhuvudtaget ska kunna bli nåt OS-arrangemang! Så de är de många fattiga utslagna människor som får lida mer än pin för att detta ska komma till stånd,för då sedan alla kommande glada peppade sportutövare,men också all dess publik också!! Och sedan tar diktaturmakthavarna alla pengar och fördelar pengarna som dom bäst vill,och som då deffinitivt inte kommer övrig befolkning till gagn i den scala som sig egentligen bör!? Nä..! Bojkotta alla stora sportarrangemang och liknande,tills allt går rätt till! Och jag undrar bara? Hur kan någon,och de oavsett alla sportutövare,men också publik glädjas åt att stötta allt detta sålänge alla vet att dessutom människor går under slavarbete,men också tortyr av många av de som sätts i arbete med att rigga upp hela arenor,och allt annat som måste finnas på plats för alla sportutövare samt publik!? Jag skulle aldrig kunna glädjas åt att komma på t.ex. ett OS,och samtidigt veta vad som pågår bakom kulisserna!? Nä..de verkar faktiskt som att alla som länge varit sportintresserade som t.ex. publiken,men också självaste sportutövarna!?? Dom verkar ``fullständigt´´ Skita i att det pågår brottslighet men också människokränkningar bakom allt detta? Huvudsaken dom får göra sin grej i sin sportgren med hopp om att få äran att vinna! Och samma med all kommande publik! Huvudsaken dom får se dendär speciella sporten för sitt land,då får de väl vara hur fan de vill bakom kulisserna! Så verkar folk i överlag tänka och känna! Tyvärr! | |