Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
31
Inloggade58
Mobilspel
Pågående21 738

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Mouche - Administratör2018-10-30 09:32
Antal inlägg: 24193

Angående ämnen i forumet
..... och så detta med att radera trådar!

Jag återkommer med utförlig information om dessa saker lite senare idag.
Jag måste ha igång alla datorer så jag slipper använda mobiler eller plattor.
Mina händer är för stora för dessa leksaker nämligen.

Mouche
 
Mouche - Administratör2018-10-30 10:10
Antal inlägg: 24193

Följande saker är att tänka på lite extra när man publicerar något i forumet.

1) Inga personangrepp på privatpersoner som man kan identifiera på ett eller annat sätt.
Inte heller får man lämna ut saker om sådan person som kan drabba honom/henne negativt på annat sätt.

Ex: Har man ett foto på sig själv här på Betapet och sen skriver nåt provokativt som ex "min bror sa", min chef ville" etc ... ja då kan man med stor säkerhet också lista ut vilka personer det gäller om man känner personen på fotot!

2) Svammel om narkotika eller andra droger = nej tack!
Detsamma gäller saker om sexuella saker/tjänster etc.
Detta är och förblir en familjesida så därför bör man välja en annan internetsida om man önskar diskutera sex mer ingående!
-------------

Det enklaste är faktiskt att jag ber er alla att använda ert sunda förnuft alldeles själva!
På det sättet slipper jag rada upp "nej, fy, stopp"-ord här, eller hur? =)

-------------

Sen har vi då detta med raderande av trådar.
OM det ska raderas så ska det också göras med en bra förklaring till den som startat tråden och gärna också en liten blänkare här i forumet till alla er andra.
Att trycka på "radera" i förebyggande syfte...alltså typ "bort med tråden UTIFALL ATT någon kanske kommer att göra något fel" i den....är inte något som får förekomma!

Detsamma ska gälla för värdar som för alla andra....man ska alltid använda sitt förnuft och också tänka på att vara opartisk i så mycket det bara går!

Jag fick ett flertal frågor idag när jag återkom från en resa om allt som har med just forumet att göra och jag hoppas att jag har kunnat förklara något så när bra.
Är det något så mejla mig gärna.

Ös nu in roliga/intressanta trådar och låt oss ha det trevligt tillsammans.

Mouche
 
senORD2018-10-31 17:11
Antal inlägg: 4

Går det att spärra eller välja bort spelare?
 
Mouche - Administratör2018-10-31 18:50
Antal inlägg: 24193

Någon särskild funktion för det finns inte men jag personligen använde mig faktiskt av min "kompislista".
Där satte jag in de personer som uppförde sig otrevligt så jag skulle slippa möta dem igen.

Gäller det spel på appen så är Bitte den som är mest insatt i den saken.
Jag ska be henne förklara hur det ligger till där.

Mouche
 
Bitte - Administratör2018-10-31 21:31
Antal inlägg: 23892

Frågan om att kunna neka på appen är återkommande och tyvärr finns inte den funktionen , Enda tillfället man kan neka är ju då man blir inbjuden till spel inte då man själv startar och någon ansluter .


Bitte
 
blankomblank2018-11-01 03:44
Antal inlägg: 1403

Bra Mouche! Tack för tydligare policy!
 
Glenn Skifs2018-11-23 23:52
Antal inlägg: 925

Jag håller med Blank. Föredömligt arbete Mouche.
 
Bitte - Administratör2019-01-29 17:16
Antal inlägg: 23892

Raderat 2 inlägg det första för att det var förtäckt reklam och det andra då för att det hängde i hop med det första.

Har dessutom svara på frågeställningen i det första via PM


Bitte
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?