Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade60
Mobilspel
Pågående21 691

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Mouche - Administratör2019-02-24 10:20
Antal inlägg: 24193

Angående bedömning av BILDER
Det finns folk som vräker in bilder i en aldrig sinande ström med minimala ändringar typ "åh jag mååååste få det vänstra ögonbrynet lite skarpare så det matchar det högra bättre"!
Vi talar inte om 5, 10, 25 olika pyttesmå ändringar utan hundratals där diverse olika nicknamn har använts!
Till detta tillkommer olika mindre troliga kommentarer i mängder och åter mängder av mejl där allt från cancer till graviditeter används som orsak till att "övertala" värdarna om det enorma behovet av att rätt ögonbryn syns på bilden.

En dag får det vara nog och den dagen har just infallit!

Vi, admins och värdar, har annat att göra än att leka dadda åt vuxna (??) människor som tjafsar med dylika saker.

Till dig/er som av en eller annan orsak anser att det mesta som värdarna gör här är fel och förfärligt upprörande säger jag följande:
Du/ni är ju hemmastadda med hur man meddelar sig i forumet så då förutsätter jag att ni också vet hur man gör för att nå mig via mejl.

Det KAN ju vara bra att ta reda på orsaker före man dömer, eller hur?

// Mouche
 
Mouche - Administratör2019-02-24 10:35
Antal inlägg: 24193

"För din bild ska godkännas måste den uppfylla följande krav:

Bilden måste visa hela ditt ansikte framifrån och vara relativt nytagen. (Här inbegrips även att solglasögon/mörka glasögon inte får skymma hela ansiktet!)
Bilden måste vara av hög kvalité och får inte vara manipulerad i ett bildprogram/förvrängd så att den ser onaturlig ut.
Bilden får ej innehålla alltför överdrivna gester/grimaser/tecken. Det får också endast vara en person på bilden, du."
Så ser reglerna ut.

Personligen så anser jag också följande:

Inga nakna bröstkorgar, vare sig på kvinnor eller män.
(Ett normalt dekolletage på en kvinna är dock ok.)

Jag vill kunna se ögonen på personen på bilden.

Ansiktsbild.

Såväl bebisar som djur är fina och gulliga men de bilderna är ändå inte godkända.

// Mouche
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?