Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
36
Inloggade72
Mobilspel
Pågående21 520

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Samba 1 - Ej medlem längre2022-08-02 12:17
Antal inlägg: 547

Önskemål i Forumet
Jag önskar det fanns två olika Forum, ett för dom som gillar skriva "Berättelser" det är några stycken som skriver, jag är inte bra på det.

Forum nr två skulle vara chatt, och andra lätta "trådar" så fler vill vara med,

Har jag fel?

 
Bitte - Administratör2022-08-02 13:56
Antal inlägg: 23908

Forumet är bra som det är, och var och en väljer ju själv hur mycket eller lite man skriver


Bitte
 
Samba 1 - Ej medlem längre2022-08-02 15:34
Antal inlägg: 547

Ok, det var bara en tanke och önskemål, och alla är jättenöjda /? Kanonbra!

Du kan radera tråden!
 
Minibitt2022-08-02 17:47
Antal inlägg: 2005

Klart att din idé inte föll i smaken Samba! Nytänk här på Beta! Nej nej och åter nej!! Nu får du och jag anpassa oss till de bra trådarna som finns. Vill du ligga med din man eller Putin?
Ska du äta sniglar eller pölsa? Dricker du öl eller vatten ikväll? Viejo es major!! Gammalt är bäst!!!
 
Monicare2022-08-03 00:32
Antal inlägg: 3984

Samba1

Släpp loss och låt fantasin flöda i ” berättelser” det finns inga fel :) ju tokigare desto roligare ;)
Det är mer kreativt än att tex skriva 0-5000 .
 
Samba 1 - Ej medlem längre2022-08-03 09:07
Antal inlägg: 547

Monicare, jag släpper loss när jag dansar Samba!

Jag äger ingen kreativitet i berättelser, lärt mig skriva mycket, men dålig fantasi i svenska språket.

Tanken till förändring med 2 Forum, fick jag, läste i "chatten" 2021-02-09 kl 17.21, där några beklagar över tråkiga trådar och få som skriver. Då väcktes min ide, precis som vi gör på min arbetsplats, där vi kommer göra stora förändringar i höst.

Minibitt, förstår du gillar nya ideer, du som fd lärare, välkomnar positivitet!

Eres mi amigo aqui!!! ( Du är min vän här!)
 
Minibitt2022-08-03 11:28
Antal inlägg: 2005

Lo mismo
Detsamma
 
Glenn Skifs2022-08-03 12:57
Antal inlägg: 932

Jag håller med Bitte. Det finns ju miljoner trådar att skriva i. De flesta är ju svintråkiga, men det finns en chatttråd om man vill chatta och berättelser kan man skriva var som helst. Samba1 jag gillar och förstår vad du menar och säkert hade du kunnat få ett mer pedagogiskt svar och uppmuntrande bemötande. Men vad du skulle testa är att skriva fritt och inte utgå från att du inte kan. Betrakta din blivande text som ett öppet dansgolv där allt är möjligt.Tänk inte utan bara skriv. Utvärdera inte. Släpp det kritiska tänkandet.

Tänk dig någon som inte kan dansa. Som rör sig orytmiskt som ett hangarfartyg på dansgolvet. Du vill väl ändå att den personen ska dansa?

Tro det eller ej, en gång så var jag, Glenn Skifs, den personen. Jag satt på läktaren och tittade på alla jävla buggare, valsare, hambostintor, rumbarumpor och salsakungar och tänkte: så här roligt vill jag också ha det. Jag vill vara fri som en fågel och shaka lite hops.

Så nästa dag bad jag om ett eget dansgolv för oss som inte var så bra. Glenn! Du kan dansa, fick jag till svar. Bry dig inte om vad andra tycker och ha kul.

Jag lyssnade på det rådet.

Idag är jag dansens konung. Jag kan steppa och bärs fram av en viskande vind.
 
Bitte - Administratör2022-08-03 13:58
Antal inlägg: 23908

Med Glenn Skifs kloka ord så låser jag tråden. Vilket även TS hade en önska om..Kommer även sedan att radera den


Bitte
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?