Spelrum
Giraffen32
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade55
Mobilspel
Pågående19 758

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Dyslekso2006-11-18 22:12
Antal inlägg: 8945

Bästa utestället i Stockholm.
Är på väg ut nu. Brukar alltid hamna på Berns. Stort ställe, bra musik, gratis, söta vakter. Någon med friska idéer om andra gratisställen? Om vi säger att vi ratar ställen som Kvarnen och Carmen.

Helröret2006-11-18 22:30
Antal inlägg: 364

carzy horse e skit bra klart bästa stället i göteborg

Lyckokatten - Ej medlem längre2006-11-19 10:26
Antal inlägg: 423

Varför ratar "vi" ställen som Carmen och Kvarnen? Vad är mer Sthlm än Söder? Härmed vägrar jag skriva i denna tråd.

Huzan2006-11-19 13:33
Antal inlägg: 1920

carmen å kvarnen å dovas e ju bäst, varför e d så svårt å inse?
ok, smaken e som baken... men...

Miss_jk2006-11-19 13:43
Antal inlägg: 8941

Carmen, Kvarnen och Dovas är de tråkigaste och "äckligaste" ställena jag vet! Bra gratisställen är det ganska svårt att hitta, tycker jag. I så fall blir det ju Götgatsbacken. Mest är helt ok!

Lyckokatten - Ej medlem längre2006-11-19 13:49

Miss_Jk - ingen ÄKTA sthlmare skulle nånsin rata de ställen du nyss ratat. Bara för att de inte spelar äckelmainstream och serverar dyr öl till backslickade ynglingar betyder det inte att de suger! Hur bra ett ställe är betyder på sällskapet man är där med.

Annars är Debaser grymt. Och eftersom jag av nån anledning får gratisbiljetter till Sturekompaniet ibland så dissar jag ej det stället heter för gratis smakar gott. Annars håller jag mig till TN (gamla Kolingsborg), Anchor - och Vasastans och Söders otaliga pubbar.

Lyckokatten - Ej medlem längre2006-11-19 13:50

(beror skulle stå istället för betyder, smått upprörd ;))

Miss_jk2006-11-19 14:01
Antal inlägg: 8941

Och varför skulle jag inte kunna det?? Min åsikt är att dom ställena suger, that's it. Sen skiter jag fullständigt i om du kallar mig för ÄKTA sthlmare eller inte.

Miller2472006-11-19 14:28
Antal inlägg: 2

Om jag som icke Stockholmare får yttra mig så tycker jag Anchor, East o Berns är bäst....dålig på Söder dock men det ska utforskas det med =)
Men varför inte lämna fördomar o grejer hemma o bara gå ut o ha kul!!

Fast tyvärr är det ju så att "Lika barn leka bäst" av nån jäkla anledning. Just därför är det kul o försöka riva dom murarna och söka sig till nya vattenhål...om än bara för att testa. Själv är jag en kameleont så jag anpassar mig efter det mesta....huvudsaken att man har bra folk med sig som man har kul med...då är allas tällen bra..:D

Riverpoet2006-11-19 14:34
Antal inlägg: 1070

Det är jävligt svårt att gå ut i stockholm om man inte vet så mycket om stan tycker jag. Om man är fattig och vill hitta en billig bra pub typ.
Debaser lär väl vara grymt annars. Har varit där i samband med konsert. Verkar vara ett juste rockställe liksom.

Dyslekso2006-11-19 16:10

För alla nyfikna kan jag berätta att det blev Grodan igår. Väldigt bra musik där, men inte så många tjejer. En omöjlig ekvation att lösa, verkar det som.

trevande2006-11-19 16:36
Antal inlägg: 5

debaser är äckligt. det var kul när man var mindre. överlag dryga människor utan koll. precis som det var på mettan, och som det säkert var på indierave.
sist jag var på anchor knullade en ful tjej med en ful kille inne på tjejtoaletten. överlag fula människor som är där.
på grodan ... jag stod inte ut längre än en en timme, musiken var värdelös, killarna hade urringning ner till naveln. är det ett gay-ställe?
det finns inga bra ställen i stockholm. jag föredrar alla gånger att gå ut och ta en öl en veckodag, framför att beblanda mig med packet en fredag eller lördag.
eller nej, vänta. debonair på spybar.

tv-spel - Ej medlem längre2006-11-19 16:41
Antal inlägg: 90

shit

Dyslekso2006-11-19 16:46

trevande: I like the way you stink.

Äggzxämplll - Ej medlem längre2006-11-19 19:02
Antal inlägg: 51

Trevande, kasta inte igelkottar i en ballongaffär.

Jarmis2006-11-19 19:05
Antal inlägg: 134

Vissa här inne kanske borde skaffa sig en spegel innan de uttrycker hur andra ser ut...

odin - Administratör2006-11-19 19:11
Antal inlägg: 7442

Är väl roligt med annorlunda människor! Själv tycker jag Söderkällaren vid medis är nice, även om man börjar bli för gammal för att vara där :D. Och Bröderna Olsson nere i källaren är häftigt :)

Dock har ju ingen av dessa dansgolv.

Perpersa - Ej medlem längre2006-11-19 22:00
Antal inlägg: 2193

Som vissa redan påpekat så är det ju sällskapet som betyder mest - för att inte tala om förfesten!

Andi E - Ej medlem längre2006-11-19 23:10
Antal inlägg: 68

Trevande, jag brukar gå på Ancor ibland. Troligtvis var det mej du såg på toaletten. Synd att du fylldes med avsmak. Jag var nämligen ganska nöjd att lyckas genomföra det jag gjorde på en offentlig toalett med en främmande, och som du mycket riktigt påpekar, ganska ful tjej.

trevande2006-11-19 23:12
Antal inlägg: 5

haha, sist jag kollade var det inte förbjudet att tycka att någon är ful och samtidigt själv vara det.
här kommer jag med matnyttiga tips om vad man har för alternativ i utelivets stockholm, och tacken man får är småbarnslogik.
återigen påminns jag om anledningen till att det är så meninslöst att interagera med andra människor.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?