Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 18 672 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| västgöten - Ej medlem längre | 2006-11-23 20:00 | |
![]() | nu är det dags,"foppa" att lägga av.han är ju redan en av dom största genom tiderna.vad vill karln bevisa? två stanley cup, os å vm guld.genom åren har han ju bytt mer delar i kroppen än frankenstein..hans sjukliga vinnarskalle kommer snart att göra honom till invalid..fan, tom gunde svan framstår som en simulant och latmask jämfört med "foppa".. aftonbladet.se/vss/s...44 ,00.html | |
| Borgaren- - Ej medlem längre | 2006-11-23 20:15 | |
![]() | Sysslar man med något man älskar så är de väl svårt att lägga av, och jag tror han vill lägga av för att han tappar lusten, snarare än att skador sätter stopp för fortsatt hockeyprofs. Sen kanske han har problem med framtiden, vad ska han göra härnäst? Nu har jag inte läst artikeln, men jag kan tänka mig att han inte vet vad han ska göra efter profskarriären, som så många andra outbildade sportstjärnor, som dock inte behöva orora sig för den ekonomiska delen, utan aktiveringen... | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2006-11-23 20:25 | |
![]() | du har nog rätt,borgaren..det är nog inte fler titlar han jagar..han vill bara spela hockey helt enkelt!! ..kanske det enda han kan riktigt bra.. | |
| Borgaren- - Ej medlem längre | 2006-11-23 20:33 | |
![]() | Ah fast han kan väl göra som de flesta andra sportstjärnor, skaffa någon klädkollektion med sitt namn på, hans varumärke är de ju inget fel på iaf. | |
| LasseBjörn | 2006-11-23 21:11 | |
![]() | Men jag tvivlar på att han tycker det är lika kul att driva företag som att spela. | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2006-11-23 21:17 | |
![]() | nä..men va fan inget varar ju för evigt..jag vill bara inte se honom som ett"rinkvrak".. | |
| Borgaren- - Ej medlem längre | 2006-11-23 21:26 | |
![]() | Det är manligt med en massa ärr =) Nädå, du har ju rätt, de finns ju risk att han får skador som gör att han inte kan leva ett normalt liv sen efter ishockeyn ens, han bör nog ser över sin situation, kanske trappa ner och lira i Sverige kanske? | |
| Riverpoet | 2006-11-23 21:29 | |
![]() | Foppa, lägg ner. Bara längtar efter att dra på mig ett par härliga foppa-kallingar. | |
| LasseBjörn | 2006-11-23 21:47 | |
![]() | Det här beslutet är hans eget att fatta. Det är mycket svårt för någon annan att göra det på ett riktigt sätt. Men jag håller med om att det ser ut att vara vettigt att sluta nu. | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2006-11-23 22:04 | |
![]() | jag är förvånad att inte lasse b kunde hitta nån koppling till nicklas falk ha ha.. | |
| LasseBjörn | 2006-11-23 22:17 | |
![]() | Jag kan nog fundera ut något om du vill. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-11-24 00:43 | |
![]() | Hoppas bara att han kan sluta spela utan att sluta leva. Men har man varit skadad några gånger så kanske man hunnit orientera sig om livet efter hockeyspelandet. | |
| flyers21 | 2006-11-24 15:03 | |
![]() | Tror du ärligt han behöver sluta leva? Han är god för mer pengar än de flesta svenskar o mig vetligen är han redan involverad i ett sko företag samt en golfbana. Behöver han bevisa något mer? Han var bäst under flera år, har vunnit det som är värt att vinna. Om kroppen säger ifrån är det dags att sluta. Han kan dra sig tillbaks med hedern i behåll och vi kommer att minnas honom som en av Sveriges och världens absolut bästa hockey spelare alla kategorier. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-02-16 06:14 | |
![]() | Nu har han bytt från Philadelphia till Nashville. | |
| KillerCow | 2007-02-16 13:55 | |
![]() | Han kanske vil sluta med inte pga skador, en sista säsong där han faktiskt spelar o inte bara är bänkad eller kan genomföra inte ens halva tiden. Det skulle jag vilja ivf .. Inte för andra, men för mig. Ett bra avslut man kan vara nöjd o leva med. Sedan tror jag att Salming toppar då listan på skador o ärr t.o.m före Foppa o därmed Fankenstein enlig trådskaparen ;) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-12 01:23 | |
![]() | Foppa är i gång igen! Hur tror ni att det går i comebacken? | |
| Guldplate | 2011-02-12 01:50 | |
![]() | Jag tror han klarar sig mer än hyfsat. Hans hockeytalang är ju något utöver det vanliga och jag tror den håller toppklass än, även om han blivit lite äldre och säkerligen aningen ringrostig. Håller foten så tror jag han på sikt får chansen att avsluta karriären på ett sätt som han förtjänar. I toppskiktet av världens bästa spelare och med ett frivilligt "tack och adjö". Fast jag är tyvärr tveksam om foten låter honom få göra detta... | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2011-02-12 01:58 | |
![]() | glor på matchen nu, ser hyfsat ut | |
| Jarnis86 | 2011-02-12 02:00 | |
![]() | Ser la hyfsat ut, skönt läge att komma till klubben för han också, då de har 5 raka torsk... kan bara bli bättre alltså :) | |
| Guldplate | 2011-02-12 02:12 | |
![]() | För den som vill se och hinner gå in... atdhenet.tv/33923/wa...ue -jackets | |