Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 641 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kefa32 | 2026-03-31 23:05 | |
![]() | Dags att gräva guld i USA igen! Vilken jäkla resa det var hit! | |
| ElinaSvart | 2026-04-01 15:09 | |
![]() | Försök att även hitta lite demokrati om du ska gräva där... lär bli tungt o du får nog lov att gräva djupt! | |
| riwinx | 2026-04-01 18:52 | |
![]() | Det har väl tyvärr väldigt sällan varit länder med sunda politiska värderingar i styret, som håller i stora evenemang eller blir besökta av oss svenskar. Jag vill dock nu till sommarens VM, försöka få fotbollsspelets magiska nerv och estetik bara få trollbinda oss. Det behöver vi nu. Jag vill inte mildra problemen som tydligt eskalerar nu runt om i världen, men om allt som vi ska ta del av med evenemang och resande ska bojkottas, pga. sviktande folkrätt, då är det nog inte många platser/länder i världen som kvalificerar för att få genomföra stora evenemang eller att heller att bli resta till. | |
| Neurologien | 2026-04-03 09:07 | |
![]() | Det här tjafset om att USA inte skulle vara en demokrati börjar tråka ut mig rejält. Det är sant att utvecklingen i landet går i en farlig riktning som på sikt skulle kunna sluta urholka folkrätten men där är vi inte i dag. Håll ordning på fakta och var noga med vad en demokrati är och inte är. | |
| Kefa32 | 2026-04-03 17:03 | |
![]() | Oj, det var inte riktigt det här jag tänkte mig:⁠-̼ 8;) men visst, ur ett politiskt och sociologiskt perspektiv så kan man se på det ifrån många olika vinklar (är normalt sett mer intresserad av det), men just nu vill jag bara glädjas | |
| Kefa32 | 2026-04-04 00:30 | |
![]() | ElinaSvart. Alla har alltid sagt att "nu är det mycket" oavsett vilken tidsålder dom lever i, alla har alltid trott att det är extremt mycket just nu...det är det normala tyvärr. Men man måste glädjas ibland | |