Spelrum
Giraffen17
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade27
Mobilspel
Pågående19 929

Forumkategorier

Användare Inlägg  
monk - Administratör2006-12-20 16:44
Antal inlägg: 2379

Vad vi köpt från TV-shop....
Tänkte att vi i denna tråd kunde diskutera TV-shop och eventuellt berätta om vad vi köpt och hur nöjda vi varit med produkten.

Själv får jag också krypa till korset och erkänna att jag för 12 år sen köpte en "Doro telefonsvarare". Minns fortfarande reklamen där en man i ett badkar blev frustrerad över att inte kunna svara i telefonen när det ringde. Men med en Doro telefonsvare kunde han ju lugnt ligga kvar i badet och låta den ta samtalet. (Tror inte det var så vanligt med trådlösa telefoner då.. :))

Hur som helst måste jag säga att produkten levde upp till mina förväntningar även om den var ganska plastig och ful... =)

Diabolisk - Ej medlem längre2006-12-20 16:48
Antal inlägg: 56

Magic Bullet. Det enda jag köpt och den var kass.

LillaJoh - Ej medlem längre2006-12-20 18:27
Antal inlägg: 573

På tidiga 90-talet köpte jag ett samlingsalbum över massa dansbandslåtar till min pappa. Inget köp jag ångrat direkt... Annars skulle jag aldrig få för mig att köpa något annat på TV-Shop. Aldrig i livet!

dinodog2006-12-20 19:59
Antal inlägg: 4973

Min svärmor inhandlade någon sort elektrisk pryl som vibrerade i olika intervaller, och som man skulle gå ner i vikt av eller få smärtare form på kroppen.Det mest finurliga var att man kunde sitta helt still och ändå så fick man fin form på kroppen! (enligt reklamen) om den fungerade? inte ett dugg konstaterade min svärmor efter att ha använt den ett tag. Fast hon har köpt fler prylar som bara står och samlar damm, det märkliga är ju säger hon att de fungerar ju så bra när man ser reklamen och inte när man väl får hem prylen.
Fast hon blir aldrig vis av skadan tydligen.

Miss_jk2006-12-20 20:48
Antal inlägg: 8941

För något år sedan köpte jag "Instant Cover". Mitt absolut sämsta köp någonsin. Vet inte om krämen täckte som den skulle eftersom den var så himla kompakt att jag inte ens kunde smeta ut den.

HappyU2006-12-21 10:01
Antal inlägg: 6836

Själv har jag inte köpt ngt men har fått en Magic Bullet och en Swiver sveper av min far.

Magic Bullet är bra om man ska göra drinkar och dyl, men att hacka lök är den ur-kass!!

Swiver är helt ok, att få upp det där lilla som man inte orkar dra fram dammsugaren för, typ kattsand som kommit på fel ställe och ett par hundhårstussar.

Är lite nyfiken på den uppblåsbara gästsängen, nån som vet om den är bra/prisvärd?

Riverpoet2006-12-21 10:18
Antal inlägg: 1070

Jag vet personer som helt plötsligt låg på golvet istället för det uppblåsbara sängen. Luften pyste ut alltså. Gäller väl iofs luftmadrasser ex med.

RedlineRocks - Ej medlem längre2006-12-21 10:24
Antal inlägg: 451

Haha låter bra. :)
Köpt swivel sweaper hoppas att den ska kunna ersätta dammsugaren, eller den e till mor men blir lättare för henne.

Miss_jk2006-12-21 10:30
Antal inlägg: 8941

Det absolut bästa med den uppblåsbara stora sängen är att dom snabbfilmar i reklamen när sängen blåses upp. Har aldrig sett en tjej blinka och rycka på huvudet så frenetiskt som hon som sitter på sängen.

monk - Administratör2006-12-21 10:37
Antal inlägg: 2379

reklamen för den där uppblåsbara sängen är så sjuuukt amerikansk, tacka veta göteborgarn som babblade på om "Rensa lätt"-systemet :D

lelou - Ej medlem längre2006-12-21 13:09
Antal inlägg: 2025

Jag köpt en drös skivor , något Loooove-paket därfrån. Var inget vidare dem.
Min mamma inhandlade en sån "the wiz", nåt munstycke till en dammsugare som skulle vara dunder, och den var rätt bra med ..hon sög upp gardiner och det mesta inom 10 m avstånd, efter att ha fått in halva hunden (liten dvärgspets som fastnade i sidosuget) i den så slutade hon använda den. Den var lite för bra.

Tufflan2006-12-21 14:12
Antal inlägg: 1254

En släkting köpte en verktygslåda. När hon skulle hämta ut paketet på posten skrattade kassörskan och gav henne en sån blanket för retur direkt. Mycket riktigt var det bara skräp i paketet.

En annan kompis köpte nån cd samlingsskiva. Han sa att de fem låtarna de spelade på reklamen var bra, resten var bara skräp. Skivorna funkade iaf så han behöll sitt iaf.

Jag skulle själv aldrig köpa från tv-shop. Men jag erkänner att det ser kul ut när de kör med den där Magic Bullet grejen och lagar massa roliga saker.

stefanf2006-12-21 17:05
Antal inlägg: 1744

Funderar på att skriva en bok som varnar för alla usla produkter som säljs på TV-shop och sedan marknadsföra/sälja den via TV-reklam. En optimal kombination för att nå människor som verkligen behöver det - och som samtidigt är korkade nog att handla via TV-rutan..

KillerCow2006-12-21 17:23
Antal inlägg: 222

De hade för några år sedan en TV-Shop i Gallerian i Stockholm där man kunde köpa alla varor de hade aktuell i reklamerna. Det var bra tyckte jag för jag vill "känna" på sakerna innan jag köper o gärna fråga försäljaren lite också, vilket ju inte är möäjligt via postorder. Där måste jag medge att ajg köpte för över tio år sedan en sån däör Sit-Ups-grej, en blå böjd platta för ryggen. Hade ju problem med ryggen o den hjälpte mig att inte få lika mycket ont när jag gjorde mina Sit-Ups. Dumt bara att jag strax efter det slutade göra Sit-Ups ändå ;P

ecnaton2006-12-21 22:06
Antal inlägg: 90

Är det någon som köpt och/eller provat ProActiv?

Äggzxämplll - Ej medlem längre2006-12-22 03:48
Antal inlägg: 51

/.../Min svärmor inhandlade någon sort elektrisk pryl som vibrerade i olika intervaller/.../

Låter som en dildo, eller?

andraideal - Spelvärd/Forumvärd2006-12-22 08:55
Antal inlägg: 3298

Jag köpte den där boxen med Cornelis Vreeswijkskivorna, mäster cees memoarer. Vad kan året ha varit, 1994-96 eller så.

Bim19642006-12-22 10:20
Antal inlägg: 1854

Nix Äggzxäpll vet precis vad dinodog menar, man hade några slags plattor som man fäste runt magen. armarna och om man ville även benen.

Dessutom så vibrerar inte en dildo i intervaller utan hela tiden ;) men man kan om man vill få den att vibrera långsammare, eller fortare allt efter vad man känner för.

Äggzxämplll - Ej medlem längre2006-12-22 14:45
Antal inlägg: 51

Jo om den har dåligt batteri, vilket den lär ha eftersom den är köpt från tvshop?

KillerCow2006-12-22 14:52
Antal inlägg: 222

ecnaton, bra fråga. Det där har jag undrad över jag med en del :D

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?