Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| feffur | 2007-01-04 15:58 | |
![]() | Blondinskämt! Blondinskämt är roliga. Det finns massvis! Skriv ett blondinskämt så att de andra kan pfå ett gott skratt! Ett gott skratt förlänger livet säg det ju! Här är några: Varför använde aldrig blondinen sina vattenskidor? Hon kunde inte hitta en tillräckligt brant sjö! Varför finns det aldrig is i en blondins kök? Hon kan inte receptet! Varför hade den blonde killen gylfen öppen? Ifall han skulle behöva räkna till elva! Hur ser man att en blondin har en dålig dag? Hon har en tampong bakom örat och kan inte begripa vart hon har gjort av pennan. Varför var blondinen så glad när hon hade lagt pussle på 6 månader? Det stod "2-4 år" på kartongen. Vad är det för skillnad på en SMART blondin och ett UFO? Det finns folk som sett UFO:n Varför öppnar blondinen mjölkpaketen i butiken? För att det står "öppnas här" på förpackingen. Varför äter blondiner bruna bönor på lördag? Så att det kan bada bubbelbad på söndag. | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-01-04 16:00 | |
![]() | hehehe | |
| TomasLeonard | 2007-01-04 16:36 | |
![]() | Vad är det för skillnad på en mygga & en blondin? -Myggan slutar suga när du smäller till den. | |
| Miss_jk | 2007-01-04 16:37 | |
![]() | Linda Rosing är väl ett blondinskämt? | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-01-04 16:47 | |
![]() | Hahhaha Tomas den va braaa!!! | |
| chez - Ej medlem längre | 2007-01-04 16:57 | |
![]() | Blondinen: En BigMac tack! Bibliotekarie: Ursäkta, men det här är ett bibliotek! Blondinen: Oj, ursäkta, en bigmac tack, [viskar blondinen] | |
| Ordlekar | 2007-01-04 17:02 | |
![]() | Varför står det TGIF på blondiners skor? Toe go in first=) | |
| Ordlekar | 2007-01-04 17:04 | |
![]() | Vad får du om du ställer tio blondiner med öronen mot varandra? En vindtunnel... | |
| Snittgurka | 2007-01-04 17:08 | |
![]() | Blondinskämten var inte ens roliga när de kom. Nu är de så gamla news att det växer grönt skägg på dem. | |
| TomasLeonard | 2007-01-04 17:32 | |
![]() | Gammal avslagen gurka e inte så rolig heller. | |
| Snittgurka | 2007-01-04 17:38 | |
![]() | Jag är varken gammal eller avslagen. Jag är inlagd ;) | |
| lelou - Ej medlem längre | 2007-01-04 18:08 | |
![]() | de är riktigt roliga ! | |
| bodilkodil | 2007-01-04 18:12 | |
![]() | varför har blondinerna blåmärken runt naveln? blonda killar är inte heller så smarta.. vad är det första en blond tjej gör på morgonen? går hem | |
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-01-04 19:18 | |
![]() | En flicka kom skuttandes hem från skolan en dag. "Mamma, mamma" tjoade hon "vi räknade i skolan idag, och alla de andra kunde bara räkna till 4, men jag räknade till 10 jag. Skall du höra? 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10!" "Vad duktig du är", svarade mamman. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Ja, det är för att du är blond", svarade modern. Nästa dag kom flickan tjoandes hem från skolan. "Mamma, mamma, idag läste vi alfabetet och alla de andra barnen kunde bara säga till D, men jag kunde ända till G jag! Vill du höra? A, B, C, D, E, F, G!" "Du är så duktig", sade modern leende. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Ja, det är för att du är blond", svarade modern moderligt. Dagen därpå kom flickan hoppandes hem från skolan. "Mamma, mamma, när vi duschade efter jympan idag såg jag att alla flickorna hade platta bröst, men jag har de här jag!" hojtade flickan, drog upp tröjan och visade ett par väl utvecklade 36C. "Du är så duktig min lilla vän", sade mamman. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Nej", sade mamman, "det är för att du är 24 år". | |
| Bubbla_84 | 2007-01-04 19:45 | |
![]() | haha | |
| Sawawa | 2007-01-04 19:46 | |
![]() | 36C? Hoppas att det är amerikanska storlekar vi pratar om; annars var hon jävligt smal! :P | |
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-01-04 20:02 | |
![]() | En blind man går in på en bar. Han tar sig fram till en barstol och beställer en drink. Efter att ha suttit där en stund ropar den blinde mannen till bartendern: -Vill du höra ett blondinskämt? Baren blir med ens dödstyst. Med en mörk hes röst säger kvinnan jämte honom: -Innan du berättar det skämtet bör du veta en sak. Bartendern är blond, servitrisen är blond, jag är 2 meter lång, väger 107 kg, är blond och har svart bälte i karate. Kvinnan som sitter jämte mig är blond och tyngdlyftare. Kvinnan till höger om dig är blond och proffsboxare så tänk dig noga för innan du berättar historien. -Vill du fortfarande berätta den? -Näe, inte om jag skall behöva förklara den fem gånger. | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-01-04 20:33 | |
![]() | En blondin stannade vid en CocaColaautomat, stoppade i pengar och ut kom en burk med coca-cola. Hon sken upp och sprang iväg för att hämta mer växel. Pengar stoppades i och burkar ramlade ut. Då kom en brunett och frågade om hon kunde få komma emellan och få en burk. Blondinen vände sig då om och fräste: -Håll dig undan, ser du inte att jag vinner. En blondin sade till sin tilfälliga sängpartner: - Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 5 kr bara för att jag skulle klättra upp i ett träd! - Dummer, han ville ju bara se dina trosor! Nästa dag: - Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en glass bara för att jag skulle klättra upp i ett träd! - Dummer, han ville ju bara se dina trosor! - Haha, idag lurade jag honom, jag hade inga! | |
| Bolerria | 2007-01-04 20:38 | |
![]() | - Vet du varför blondiner smetar tandkräm mellan benen? - Neeej? - De vill få mindre hål... | |
| tfgm | 2007-01-04 20:55 | |
![]() | Blondinhistoria från verkliga livet; En kompis till mig som var i Frankrike och jobbade som forskare på ett kemiskt forskningslab var blond när hon kom dit. Efter några månader tonade hon håret rött, varpå kollegerna kommenterade att hon nu såg mycket intelligent ut | |