Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| david_84 | 2007-02-16 16:07 | |
![]() | Musiktips med musiklänk Hej. Jag vet att det har skapats en massa musiktipstrådar, men om folk bara raddar upp en massa namn då tror jag inte chansen är så stor att andra kollar upp. Därför skapar jag nu en tråd där man får tipsa om bra låtar som man tycker har fått för lite uppmärksamhet, och med en obligatorisk länk där andra får klicka och lyssna på låten - förslagsvis från youtube då. Mitt första bidrag får bli vinnaren av eurovision song contest 1965, France Gall med "Poupee de cire, Poupee de son" (skriven av Serge Gainsbourg) www.youtube.com/watc...vO 76LvSnqs och om man tycker om den, så vill jag också rekommendera hennes "Toi que je veux" www.youtube.com/watc...fE uXHNaFmE | |
| Miss_jk | 2007-02-16 16:34 | |
![]() | Mycket bra! perrra.debian.st/Ass..._B _O_T.mp3 | |
| snorklan | 2007-02-16 16:37 | |
![]() | Å jag som tjatat i andra trådar om Hinder, bidde just lite besviken när jag hörde dem "live".. Men skivan är bra iaf =) Det är lite softare nyrock som är riktigt skön att skråla till =) youtube.com/watch?v=...sj jKWVTXcw | |
| snorklan | 2007-02-16 16:45 | |
![]() | För er som gillar softare musik kan jag varmt rekommendera Amos Lee, riktigt skön rnb, nej inte radio-skvalsvarienten.. Lyssna och njut! =) youtube.com/watch?v=...iF cf-dplLI | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-02-16 16:45 | |
![]() | Två klassiker: www.youtube.com/watc...gX uStZdtxY www.youtube.com/watc...N6 faXxXOpA | |
| hugokolbaz | 2007-02-16 17:00 | |
![]() | Bra låtar david! Jag vill rekommendera en tjej som heter Rosie Thomas. Jag har blivit blödig på senare år och vill man höra massor av melodiösa låtar i enkla vackra arrangemang med en varm röst låtar ska man köpa alla hennes skivor. Ett smakprov: www.youtube.com/watc...h0 lLXOwuLs Skit i den superfåniga filmen. Bara lyssna! | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-02-16 17:03 | |
![]() | Åh vilken dålig låt Hugo. Jag blir tvungen att spela Sex Pistols i 2 timmar nu för att få ut den ur huvet | |
| david_84 | 2007-02-16 17:21 | |
![]() | Jag tyckte om både Amos Lee och Rosie Thomas låtar, tack för tipsen! Om någon tycker om indie-pop med både själ och schvung så rekommenderar jag Neutral Milk Hotel och In the Aeroplane over the Sea. Akustisk gitarr och sång, känslofyllt men också med fart! Dedikerad till Anne Frank. www.youtube.com/watc...H3 CRVVBL9o | |
| veggie_d | 2007-02-16 17:21 | |
![]() | Einstürzende Neubautens Stella Maris: www.youtube.com/watc...m_ aut6RDAY väldigt vacker | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-02-16 17:31 | |
![]() | www.youtube.com/watc...BN ADJuOufs Van the Man Morrison århundradets röst. | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-02-16 17:32 | |
![]() | Kolla inte på video ovanför lyssna bara på låten, Några idioter som gjort egen video. | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2007-02-16 17:36 | |
![]() | youtube.com/watch?v=...mZ tEvpeWgs Djingis Kahn | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-02-16 17:44 | |
![]() | Flipsydes Angel - det är kärlek! (Och dessvärre en fasligt trist video...) youtube.com/watch?v=...9h G3WCm-Pc | |
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-02-16 18:18 | |
![]() | Crazy med Gnarles Barkley www.youtube.com/watc...MJ zVD45UW8 Och... En sanslöst skön kulturkrock då reggae möter mellanöstern www.youtube.com/watc...qH aRWb5aYg www.youtube.com/watc...Y9 8qVaUStE | |
| vulcan | 2007-02-16 18:41 | |
![]() | Hopplöst att börja välja och vraka - jag tog bara den som först föll mig in. Irland, 1988. Jag hörde låten på TV en kväll av en slump och gick nästa dag - mycket ovanligt för mig - och köpte hela LP:n utan att provlyssna en enda minut. Har jag aldrig ångrat... www.youtube.com/watc...Oh rBhAUFLs | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-02-16 18:52 | |
![]() | youtube.com/watch?v=..._1 RqyNdzbE Originalet till Behind blue eyes som limp bizkit senare våldförde sej på. | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2007-02-16 18:56 | |
![]() | www.youtube.com/watc...PM T-2p8NBU | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-02-16 19:14 | |
![]() | www.youtube.com/watc...EY -S4sQFCA ODB rest in peace | |
| TomasLeonard | 2007-02-16 19:27 | |
![]() | Underbart bra ide'!!! Ok håll i er alla ni där ute, det tål att sägas igen, det var bättre förr!!!! Här svänger det och rockar så fett så det går inte att finna dess like!!! I give u Rappers delight!!!! www.youtube.com/watc...o2 u6jAWvw8 Egen reflektion i rappers delight-anda är;- Kolla in lökarna på tjejen i mitten. I don't care if ur thin and think u'r all that, I want the real thing, butt, breast and all that!! | |
| TomasLeonard | 2007-02-16 19:29 | |
![]() | nåt lurigt med länken ni får skriva in sugarhill gang eller Rappers delight i sökrutan. | |