Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 17 966 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nicke_bagare | 2007-04-17 21:17 | |
![]() | svensk fotboll kom precis från blåvitt-aik 1-2. svensk fottboll e så jävla dålig. kan ju inte hålla i bollen,inte skjuta,inte passa,ingenting. har jag fel? | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-04-17 21:27 | |
![]() | Nädå, om du håller på ICA så har du väldigt rätt.... | |
| veggie_d | 2007-04-17 21:34 | |
![]() | Hehehe. (Myser) Men allvarligt, du kanske ska vänta några omgångar till innan du börjar orera över hur kass svensk fotboll är? Premiärnerver, halvkassa planer, inga tävlingsmatcher på länge. Eller också kunde du ju ha kollat på Elfsborg - MFF på påsklördagen.. då hade du nog inte sagt samma sak =) | |
| RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-04-18 02:09 | |
![]() | AAAAIIIIKKKK AAAAIIIKKK AAAAIIIIKKKKK | |
| lelou - Ej medlem längre | 2007-04-18 02:11 | |
![]() | Nej nej Svensk Fotboll är bra. Inte häda nu. Baka istället :). | |
| lelou - Ej medlem längre | 2007-04-18 02:19 | |
![]() | Jag minns när jag gick på min första match. Det var 1988. Jag var fast direkt. så please....respekt . gonatt. | |
| -G-A-I-S- - Ej medlem längre | 2007-04-18 04:40 | |
![]() | Vad du yrar i nattmössan, Svensk fotboll håller internationell toppklass. Nej men allvarligt talat svensk fotboll suger. Men fanskulturen håller hög klass. | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2007-04-18 06:37 | |
![]() | visst är det så,bara att inse.vi får glädjas att det är drag på arenorna istället.det är ju ingen slump att våra lag i cl kvalet dom senaste åren fått däng av lag från irland,schweitz å transylvanien eller vad det nu kan vara | |
| leon_leon_92 | 2007-04-18 07:11 | |
![]() | svensk fotboll är inte dålig, men inte bra heller. jämfört med fotbollen ute i europa så är det långt ifrån. det var länge sen jag såg ett svenskt lag i champions league. | |
| nicke_bagare | 2007-04-18 10:32 | |
![]() | du har rätt mick E:).vet inte om jag håller på blåvitt,e ju en gammal frölunda it,men jag menar bara att det e inte många spelare som e kompis med bollen å det var inte bara matchen i går,det e jävligt mycket tjong fotboll,långa meninglösa passningar i stället för att använda kanterna. men du har nog rätt lelou får väl hålla mig till ett riktigt jobb i stället::). en bra sak med black army,dom sjöng å skrek å stötta sitt lag i 90 minuter. tack för mig | |
| Maybach | 2007-04-18 15:51 | |
![]() | Ska på AIK - Bajen om nån vecka :), 0 - 3. | |