Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 18 143 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-05-16 10:22 | |
![]() | Förbannad på Betapet (en sammanfattning av gnäll-läget) Jag loggade in på Betapet och typiskt nog var det fullt i mitt favoritrum Elefanten. Varför måste alla idioter vara inloggade där? Dessutom såg jag att många av dem inte spelade någon match. Men hur jäkla taskig kan man vara mot oss som vill spela? Håll inte en plats i onödan. Så kom jag i alla fall in. Bland spelen var det bara dårar som ville spela slump. Jag ville faktiskt spela standard. Nå, jag startade väl ett spel själv. Då är det bara folk med fel rate som klickar in sig. Ska det vara så svårt att fatta att jag som har hög rate inte vill möta någon med låg? Till slut blev det match mot en som verkade okej. Men så skriver han HEJ med stora bokstäver. Så jävla provokativt. Jag blev helt ställd. Dessutom la han ett fembokstavsord direkt. Så gör man väl inte? Jag ville spela en tyst match, men flera gånger skrev han snyggt eller andra kommentarer. Dessutom stoppade han alla mina lägen. När jag ville spela öppet stängde han, och när jag försökte stänga hade han världens tur och fick alla bra bokstäver. Efter matchen skrev han tt och då blev jag provocerad igen. Ska det behöva vara så här på Betapet? | |
| sagogrynet - Ej medlem längre | 2007-05-16 10:25 | |
![]() | Haha - vilken sammanfattning av alla gnäll-trådar härinne =)) Stackare som upplevt allt. I en enda match... *tröstar* | |
| Rakbladsvass - Ej medlem längre | 2007-05-16 10:34 | |
![]() | Rekommenderar bänkpress och knäböj. Hopprep i intervaller. Tomas Tranströmers poesi. Dra ner på kalorierna. Räkna får. | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-05-16 10:38 | |
![]() | asg på nått sätt förstår jag dig, men samtidigt vaf* du fick ju spela. gillar ironin i att bli provocerad av tt och HEJ, men inte sjutton tycker jag synd om dig... japp jag är grym idag...måste va den förbaskade halsbölden....;) | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-05-16 10:45 | |
![]() | Morristown, du verkar mig en jäkligt onödigt gnällig typ. Hälften av rummen står jämt tomma och där kan man säkert hitta folk som är villiga att slösa en timme på en tyst, otrevlig match med trebokstaviga ord och små bokstäver. | |
| y not | 2007-05-16 10:54 | |
![]() | Elefanten, hur fan kan du spela i ett sånt töntigt rum? Där finns ju bara en massa stöddiga idioter som skriker hela tiden. Puman är mycket coolare | |
| gammelpungen | 2007-05-16 10:58 | |
![]() | haha ellerhur XD gnällig-typ :P orka det :P | |
| Dyslekso | 2007-05-16 11:02 | |
![]() | Morrsitown, jag fattar vad du menar. Själv satt jag och tuggade fradga i två timmar efter en match där motspelaren skrev tfm och lämnade utan att jag hunnit svara. HUR...KAN...MAN...GÖRA... SÅ????!!!! En annan gång fick jag "tfn" efter en match, och det gjorde mig helt perplex. Vadå "tfn"???? "Thanks for nothing", "Tack fula nordbo", "Tönt fjant nörd" - vad menade hon? | |
| Mouche - Administratör | 2007-05-16 11:06 | |
![]() | A) Det är inte tillåtet att kalla andra spelare för idioter eller/och dårar! B) Om man skriver Hej med små eller stora bokstäver kan knappast räknas som en provokation! Inte heller "tt" kan räknas som att provocera! C) Ett fembostavsord är definitivt inget ovanligt att lägga. Personligen försöker jag alltid få in en bokstav med lite mer poäng på 2:an och få in en femma med slut i mittpunkten, för att få så mycket startpoäng som möjligt! D) Om man anser att ett skrivet "snyggt" är störande så är det att rekommendera att man helt lugnt säger till motspelaren att man anser detta. E) Att stoppa motståndaren lägen är enligt mig, och många med mig, helt taktiskt rätt. Som spelare förväntar jag mig INTE att motståndaren ska spela exakt som jag vill. Var skulle tjusningen i spelet finnas då? F) Det finns en knapp..."Neka"...som man kan använda om man inte vill spela mot en viss spelare. Man kan också med fördel skriva önskad spelrankingnivå på motspelaren i spelets namn! Mouche | |
| Angus | 2007-05-16 11:07 | |
![]() | Att hon fick ett telefonsamtal och var tvungen att skynda sig! | |
| sagogrynet - Ej medlem längre | 2007-05-16 11:08 | |
![]() | Men... hur är det med ironin på den här sajten? Förstår man den inte? | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-05-16 11:09 | |
![]() | tack Sagogrynet för att i alla fal du förstod. | |
| Mouche - Administratör | 2007-05-16 11:15 | |
![]() | Hahaha...jag erkänner, jag fattade INTE ironin. Ursäkta Morristown. Jag trodde du vaknat på fel sida eller nåt. =) Men visst var det snyggt uppspaltat? *skrattar* Mouche | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-05-16 11:15 | |
![]() | Vilket gör ditt svar till trådens clou... | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-05-16 11:16 | |
![]() | Det gick ju inte att misstolka att det va ironi,,kul va det med;-) | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2007-05-16 11:16 | |
![]() | Hihi, det verkar som att den ironiska generationen dött ut... Ett fåtal tappra kämpar kvar! :-D | |
| Mouche - Administratör | 2007-05-16 11:20 | |
![]() | Här utgår nu en Universell Varning för ondsinta påhopp på en stackars icke-ironisk torrboll = Jag! =) Mouche | |
| Dyslekso | 2007-05-16 11:20 | |
![]() | Det är väl ändå märkligt...Morristown, du får lägga till 100 ";)", det finns barn som läser. ;););););););) | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2007-05-16 11:22 | |
![]() | Jag blev riktigt irriterad en gång då jag förlorade matchen och motståndaren säger TFGM! Hallååå... måste man sparka på en som ligger? (snälla, låt ironin återkomma som en naturlig del av vardagen för alla :-D) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2007-05-16 11:24 | |
![]() | Hehe Morris sejfar ju med "en sammanfattning av gnäll-läget". Gör inte det nästa gång, är du snäll ;) | |