Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 212 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| y not | 2007-05-19 07:48 | |
![]() | tappat anslutning Hur beter ni er när motståndaren tappar anslutning? Passar eller lägger två drag i rad? | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-05-19 08:16 | |
![]() | jag lägger på | |
| sakoline | 2007-05-19 15:16 | |
![]() | Är jag under fortsätter jag, är jag över passar jag :) Det värsta var när jag mötte en k*rring och mitt internet bröts. När jag kom tillbaka, efter flera minuter som dock inte var så pass många att spelet tagit slut, såg jag att hon fortsatt spela under min frånvaro. Jag bestämde mig för att fortsätta spela fast jag redan låg under stort varpå hon blev irriterad och ilsket frågade vad jag höll på med. Hon tyckte att det nu var dags för oss att passa oss ur spelet... Det tyckte inte jag. Usch hon var så arg och ful i mun... :-( Men jag fortsatte spela av bara irritation (barnsligt o envist kanske), för om hon nu inte ville fortsätta hade hon banne mig haft chansen att passa sig ur medan min tid tickade bort... Grr... | |
| Måns_E | 2007-05-19 15:23 | |
![]() | Jag passar alltid, jag tycker inta att det är kul att vinna en match för att motspelaren har en dålig anslutning. Dessutom så tycker jag att det är mer sportsligt att passa. I några fall har jag misstänkt att min motspelare har satt i system att koppla ner, då har jag inte passat. Men det hör till ovanligheterna, och sådant beteende brukar ju på sikt vara självsanerande ändå :) | |
| BigBow - Ej medlem längre | 2007-05-19 16:03 | |
![]() | Jag ser till att va i ledning, sen passar jag. | |
| y not | 2007-05-20 07:22 | |
![]() | För mig är det en sån självklarhet att passa om den andra missar att lägga att jag blivit uppriktigt förvånad då jag tre gånger i rad råkat ut för spelare som utnyttjat att jag tappat anslutningen och lagt två gånger irad. Sista gången avbröt jag matchen trots att jag satt med bägge blanka och enkel rullning . Jag tycker inte det är kul helt enkelt. | |