Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 205 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jesper M | 2007-05-24 22:58 | |
![]() | Förslag Det borde finnas en kategori för förslag här i forumet. Då det inte gör det så skriver jag mitt försla här :) Jag tycker att man skall kunna redigera/ta bort sina inlägg, innan någon hunnit svara på dem. Det har varit flera gånger som jag har velat göra det. Tack för en bra sajt! | |
| Sven Gun | 2007-05-25 09:35 | |
![]() | Ett annat förslag är att t bort ointressanta trådar | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-05-25 10:02 | |
![]() | Finns annars "Frågor" som egendel. | |
| i96_sos - Ej medlem längre | 2007-05-25 10:45 | |
![]() | RELEASE-funktion Ibland "försvinner" motståndaren, eller en av dem vid 3/4-spel, utan att denne står som nedkopplad. Det känns ju trist att spela vidare då, men man kan ju inte ge upp själv utan att tappa rating. Istället får man vänta ut att motståndarens tid går ut (medan man själv passar), vilket oftast slår osportsligt hårt på dennes rating. Speciellt i Hets med de nya tidsstraffen. Jag föreslår därför en "RELEASE"-knapp (kanske "Stryk spel" på svenska), där man kan trycka för att stryka hela spelet så att det inte räknas. Denna knapp ska man kunna trycka på om en motståndare har missat två (2) drag i rad. Jag menar nu i-n-t-e passningar och byten av bokstäver, utan rena missar vilket oftast beror på att man åkt ut ofrivilligt. Är man fler kvar i spelet måste de övriga deltagarna acceptera strykningen (jämför "Paus begärd") så att det inte missbrukas för att t ex stryka spelet för någon som leder stort. Detta borde väl kunna bli en lagom utmaning för våra eminenta utvecklare =) | |
| Malexander_ | 2007-05-25 12:12 | |
![]() | Ett förslag: Att kunna se vad spelet hade givit för poäng om det spelats på ett annat spelbräde. Ibland tänker jag så här . Hade det varit ett standardbräde hade jag nog vunnit ....(bara för att motspelaren hade "turen att få 170p på första ordet på slumpad) | |
| Brittson | 2007-05-25 13:00 | |
![]() | Håller med Malexander_ om det första inlägget! | |