Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 190 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Brandonwalsh | 2007-05-25 20:10 | |
![]() | skribenter sökes På Internet, tro det eller ej, finns en tidning som söker skribenter. De som driver tidningen är lite molokna eftersom de har lite svårt att nå ut. När jag ser människor i nöd kan jag helt enkelt inte låta bli att hjälpa till, sådan är min natur. Alltså försöker jag hjälpa dem på detta sätt. Gå in på deras sida. Läs det de skrivit. Och, hjälp dem genom att skicka in dina egna alster. Gör detta. Och gör det raskt. Snälla! Tidningen finns att beskåda på www.nyanser.se | |
| skogstorparn | 2007-05-25 20:32 | |
![]() | kanske nåt för mig! har gjort matchrapporter från div 6 matcher åt den lokala blaskan,kallad "gubbakalsongen" (dvs där står ingenting!) | |
| Brittson | 2007-05-25 22:22 | |
![]() | Det sista kan du skriva in i tråden om det sämsta skämt man hört! :) Fast jag tycker det var lite kul... | |
| Vigdir | 2007-05-25 23:32 | |
![]() | Skogstorparn - låter nästan du som jobbat åt samma blad som jag en gång i tiden.... | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-05-26 09:37 | |
![]() | vi som ej gillar klipp o klistra kan se länken här www.nyanser.se | |
| Frispråkig - Ej medlem längre | 2007-05-26 09:48 | |
![]() | vi som gillar gråsparvar kan trycka här www.bioresurs.uu.se/...rv hane.jpg | |
| Rockasilly | 2007-05-26 14:24 | |
![]() | Och vi som vill läsa nån annan tråd kan klicka här www.betapet.com/inde...am p;page=0 | |
| Frispråkig - Ej medlem längre | 2007-05-26 15:02 | |
![]() | Vi som har massa skräp hemma, en överfull papperskorg eller bara sugna på att spotta är alla välkomna hit www.betapet.com/inde...ri d=122410 | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-05-28 01:54 | |
![]() | Brandon, jag tycker du själv ska skriva i den däringa tidningen om Bongo Santamarias orkesters öden och äventyr. | |
| fyllskalle | 2007-05-28 10:26 | |
![]() | Den käre Mongo, jo han hette faktiskt så. För att inte säga fel så kom någon av medhjälparna på en liten komihågramsa. "Bongo är vad han slår på, Mongo är vad han är." Och som han slog. Och som han såg ut när han slog. Håret på ända, en gapande mun som hade fått vilken byfåne i nordvärmland som helst att bli avundsjuk, svetten ivrigt skvättandes på allt och alla i hans närhet. Och, när han var riktigt nöjd med sitt trummande utsläppte han sig små brummande ljud ur den vidöppna munnen. Ställ er gärna framför spegeln och gapa allt vad ni orkar samtidigt som ni försöker brumma. Det mina vänner var en syn för gudar. Vid vissa tillfällen var den gode mannen en smula vresig på de medlemmar i orkestern som blåste i lurar. Han hotade helt sonika att byta ut dem mot trumpetare från sovjetiska armeorkestrar. "Maybe dey don't know how to improvise, but at least dey do as I says." Mvh Brandon | |