Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 190 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tuta | 2007-05-27 21:41 | |
![]() | usch detta börjar bli skrämmande.. upptäckte här igår att ja jobbar på tok för mkt. jag har jobbat 9 av 10 helger och har knappt nån fritid alls.. idag är ja dock ledig och då sitter ja och är helt rastlös och får ingenting gjort.. känner mej nere o utråkad när ja väl är ledig fast borde bara njuta av ledigheten... | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-05-27 21:43 | |
![]() | lugnt tuta, jag kom precie hem från 2-dagars resa till skärgårn (yey, värsta långa semestern liksom) och istället för att känna mig utvilad så ångestar jag för fullt över att jag missat några värdefulla pluggtimmar... brrr | |
| Lillråttan | 2007-05-27 22:02 | |
![]() | Så bra att du uppmärksammat varningssignalerna. Då gäller det bara att ta dem på allvar också. | |
| tuta | 2007-05-27 22:12 | |
![]() | men nu till frågan: hur bryter man cirkeln? | |
| Jojo - Spelvärd | 2007-05-27 22:21 | |
![]() | Fundera på vad du skulle vilja göra med din lediga tid. Något du längtar efter eller tycker är riktigt kul/skönt/utecklande/avko pplande. Planera in det och ta ledigt bara för det. | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2007-05-27 22:35 | |
![]() | Ta en paus Tuta, inte en eller två dagar.. Brassa på å ta en vecka semester omgående eller nåt, gärna två om du har möjlighet.. Det ska vara skönt och avslappnande att vara ledig.. Ta ledigt och njut för guds skull!! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-05-27 22:43 | |
![]() | Är man student är det inte alltid så lätt att ta semester även om man skulle behöva det ibland. För det första så blir man av med sin inkomst om man skulle vara lite studieomotiverad några veckor. För det andra blir man av med sin studentbostad och saknar således både inkomst och boende nästa termin när man kanske skulle behöva ägna sin tid åt studierna istället för att leta jobb och flytta runt bland vänner etc. | |
| tuta | 2007-05-27 22:43 | |
![]() | huum, så en kryssning till finland räcker inte? ;p *darn* ja som tänkte att det skulle räcka som semester denna sommaren.. nej med skämt å sido.. ja ska ha en heeel vecka semester i sommar o försöka slappna av.. får se hur de blir.. då ska man ju träffa hela halva släkten o resa runt o vara social... | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2007-05-27 22:46 | |
![]() | Bara en vecka i sommar?? Knäppa dig inte, det räcker ju inte, jag tänkte att den föreslagna ledigheten skulle vara ett förspel till din fem veckor långa semester.. Gör nåt kul med din sämre hälft vettja;) | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-05-27 22:46 | |
![]() | Jag har nästan samma problem fast tvärtom, För mycket intressen och för lite jobb. Balansen är viktig. Snälla nån ge mej ett jobb :). | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-05-27 22:51 | |
![]() | en kryssning är en bra början. Att göra saker som är för DIG tror jag hjälper. kan man inte ta semester pga att allt rasar efter så får man ingen semester. då oroar man sig ändå. Men ta små semestrar lite då å då. Tacka nej till jobb ibland.. jobbar du timmar så behöver du inte säga ja till allt bara för de frågar du har rätt att säga nej ibland. betapet är en bra flykt men kanske du ska ta en paus å känna att du lever lite när du väl är hemma? vet själv att jag fastnar allt för lätt allt för ofta även om jag inte spelar hälften så mye nu som när jag var arbetslös eller student. men vem kan å andra sidan motstå världens bästa sajt i längden? inte jag inte.. Men lycka till tuta, med vad du än tar för dig... | |
| tuta | 2007-05-27 23:13 | |
![]() | mammamu: shiiit, 5 veckor, sån lyx har ja inte.. jag är överlycklig att ha skrapat ihop denna vecka som ja nu har.. och hälften du pratar om? ja han ska få massera mina svettiga tår heeela den veckan ;D Knevert: ja du kan komma o assistera mej i mitt nya jobb ;D du kan koka kaffe va? skåldå: mjo, beta är mkt bra sida att slappna av på.. men du har rätt, fastnar man i det för mkt så blir man lätt "slö" man får inte mkt gjort..men hur ska man kunna hålla sej borta härifrån.. har "ångest" av bara tanken på att inte kunna beta när ja ska jobba utomlands i sommar... wiiih!!! | |