Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 391 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Trollet74 | 2007-06-10 01:22 | |
![]() | Dåliga förlorare Tråkigt att det ska finnas dåliga förlorare här som börjar säga dumma saker till en. Man lägger väl brickorna där man själv och inte där motspelaren vill. Man spelar väl inte om livet eller pengar här inne. E man sur behöver man ju inte spela heller. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-10 01:58 | |
![]() | Ja, det är tråkigt. Mycket tråkigt. Beklagar så mycket att även du råkat ut för detta. | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-06-10 07:24 | |
![]() | Dålig stil, helt klart. Jag har tack och lov sluppit dylika påhopp. | |
| Pzycko | 2007-06-10 07:41 | |
![]() | ÄH spelar man får man ta kritik! :-) se det som en komplimang :p | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-06-10 08:37 | |
![]() | Jovisst, Pzycko, men ibland blir man less när motspelaren tycker man gjort fel för att man låst eller så... Jag har svarat någon gpn och då brukar jag skrivs att reglerna säger att jag får lägga var jag vill förutsatt att det "går igenom" (och det gör det ju eftersom det plingar osv) Då händer det att de blir surare... | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-06-10 11:41 | |
![]() | Ja, varför ska det vara okej att människor slutar behandla varandra med respekt bara för att man spelar ett spel? Det skulle vara ännu roligare att spela om alla kunde ta fullt ansvar för sina egna känslor istället för att vara otrevliga. Sen så blir jag lite förundrad över alla trådar här där folk som klagar om att de blivit illa bemötta nedvärderas och blir klappade på huvudet, för att det anses coolare att glida omkring med en let go-attityd. I min värld är det dock helt OK att få gnälla lite och samtidigt vara medveten om att barn svälter och krig pågår. | |
| Zampagne | 2007-06-10 13:03 | |
![]() | Det e upp till folk om de surar o bara sticker...de förlorar bara på det själv medans jag mår bra *L*...men om de e spydiga och kränker en ska ej accepteras ! Ta en skärmdump och vips så blir de avstängda istället! | |
| Angeloflove | 2007-06-10 13:24 | |
![]() | Orka bry sig. Varför ens läsa skiten? | |
| jocke_lang | 2007-06-10 13:50 | |
![]() | vf bryr ni er igentligen banka skiten ur dom bara! | |
| jocke_lang | 2007-06-10 13:55 | |
![]() | vem vill spela en runda på liv och död? | |
| nicke_bagare | 2007-06-10 14:04 | |
![]() | jag e en dålig förlorare. men jag tackar oftast alltid för matchen. men i går för första gången på länge så stack jag i från utan å tacka:). det var en riktig piss match | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-06-10 20:47 | |
![]() | Haha, det är precis sådana kommentarer jag menar! "Orka bry sig. Varför ens läsa skiten?" <---- varför läser du denna tråd då? Orka bry sig! "vf bryr ni er igentligen banka skiten ur dom bara!" "vem vill spela en runda på liv och död?" Ja... | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-06-11 18:47 | |
![]() | Jag är en fruktansvärt dålig förlorare, tackar för matchen men svär en ramsa och gör fula miner! Tur att ni inte kan se mig | |
| Solvind - Ej medlem längre | 2007-06-11 18:58 | |
![]() | Det är skillnad på att vara en dålig förlorare, och ett svin. Jag tycker verkligen inte om att förlora, men för den skull spyr jag inte galla över den som besegrade mig. Den förtjänade vinsten, även om jag mycket hellre hade värnat om den. | |
| sutina | 2007-06-11 21:16 | |
![]() | Jag tackar alltid för matchen och säger hej å hej då. Det hör till god uppfostran. Dessutom kan jag önska min motspelare att det ska "ha det bra" eller "ha en bra dag". Det kan ju göra någon glad......=) | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-06-12 06:25 | |
![]() | blir ofta skitsur när jag bara tappar och kommer in i en trend där man lätt förlorar 200-400 på bara en två dagar. klickar mig ur efteråt men fullföljer, och javisst osportsligt att inte ens säga hejdå eller tack för matchen. men just då när man är som surast.... vad är det att tacka för? tänker man. | |
| Bitte - Administratör | 2007-06-12 07:02 | |
![]() | Det är ju en sak att bara lämna utan att tacka,, och en annan att kläcka ur sig en massa otrevligheter till sin motspelare,,, I dessa fall tveka inte att anmäla dom Bitte | |
| smurvlan | 2007-06-12 08:36 | |
![]() | hehe, jag är dålig förlorare men brukar försöka dölja det bakom lite skämt och så.... lyckas kanske inte alltid men *S* | |
| snorklan | 2007-06-12 10:20 | |
![]() | Killen jag spöade som på ett snällt sätt föreslog att jag skulle byta namn till turfitta var en riktigt rar en =) | |
| auranita | 2007-06-13 09:14 | |
![]() | Håller med sutina; det hör till god ton att tacka för matchen. I IRL-spel skakar man alltid tass efter spelet och tackar, oberoende hur det gått, det är gentlemanna/-kvinnostil! Det skulle aldrig falla mig in att föreslå för en manlig spelare som vinner mig rejält, att han skulle byta namn till tursnopp. Alla kan inte vinna jämt, det hör till spelets natur att den ena vinner och den andra förlorar (om man inte spelar oavgjort, förstås). Den som sig i leken ger, får leken tåla! Vi är väl här för att få en stunds avkoppling och ha lite kul. Förlorar man en match, så lär man sig alltid något nytt, som man säkert har nytta av i framtiden! | |