Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 18 717 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| smurvlan | 2007-06-14 14:02 | |
![]() | Råd inför Resan Nu börjar jag bli nervös för min första solresa tillsammans med min sambo. Vi åker till Bulgarien på tisdag och är borta en vecka. Varför jag skriver här nu är för att jag är orolig att jag glömt nåt viktigt att ordna med så här innan resan och därför tänkte jag be er om en seriös brainstormstund. Redan ordnat: Pass Reseförsäkring Intyg på medicin Sjukkortet från FSK Pengar är växlade Solskydd och after sun finns Biljetter är utskrivna Resväskor lånade Är det några förberedelser ni anser att jag missat....? Förutom att packa då förstås *S* | |
| Quarry - Ej medlem längre | 2007-06-14 14:39 | |
![]() | Kom ihåg att slappna av och njuta ... ;) | |
| veggie_d | 2007-06-14 14:47 | |
![]() | Precis.. förbered inte ihjäl resan bara. | |
| HappyU | 2007-06-14 15:02 | |
![]() | Nått som kan vara bra att ha med sig är ett par påsar Y3. Sånt handtvättmedel. ifall du behöver tvätta upp ngt för hand. (Och packa ett par trosor och tandborsten i handbagaget ifall det övriga bagaet kommer bort.) I övrigt håller jag med föregående talare: Slappna av och njut | |
| Millenium - Ej medlem längre | 2007-06-14 15:09 | |
![]() | Bara man har biljetter, pass och pengar + försäkring så löser sig allt! Trevlig resa Smurvlan! | |
| oJessica | 2007-06-14 15:22 | |
![]() | Ta dagen som den kommer. Njut! | |
| Seven Death | 2007-06-14 15:24 | |
![]() | Åka till Bulgarien - det låter ju som att åka till Kazakhstan eller Moldavien... | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-06-14 15:44 | |
![]() | Seven Death,,,du kanske skulle besöka Bulgarien innan du kommer med "roliga inlägg". Det e väl inte bästa solsemestern som jag varit på men helt okey! Ha det jätteskönt Smurvlan! | |
| LasseBjörn | 2007-06-14 16:01 | |
![]() | Kazachstan låter ju annars inte så dumt, ett alldeles lysande ställe att vara på om man får tro min förvisso ogrundade men ändå till synes gedigna uppfattning om den forna sovjetrepubliken. | |
| blue_moon | 2007-06-14 16:03 | |
![]() | Ett allt populärare resmål på senare år. Bra att läsa på i förväg, det finns mycket på nätet men även behändiga turisthandböcker. Hittade detta på en sajt: "Bulgariens historia har skapat ett rikt kulturarv med många sevärdheter som det mäktiga och imponerande Rilaklostet, beläget i de vackra Rilabergen. Här är det möjligt att övernatta i enkla munkceller och utforska naturen på markerade vandringleder. Landskapet är en blandning av svensk björkskog, kanadensisk vildmark och schweiziskt ängslandskap. Huvudstaden Sofia rusar på i egen takt och kan stoltsera med guldornamenterade kyrkor, billiga marknader och dyra märkesbutiker. Bulgarien är ett fattigt land, men vänligheten är frikostig och varm mot besökare." Vad sägs om en öl för under tian och lunch för tretti spänn! Ha en riktigt trevlig resa! | |
| Falcon_fla | 2007-06-14 16:19 | |
![]() | Dom 3 P:na....Pass - P-Piller - piljetten | |
| Plink | 2007-06-14 16:27 | |
![]() | en bok är alltid bra å ha. | |
| Lillråttan | 2007-06-14 17:03 | |
![]() | Bra skor Solglasögon och nåt att ha på huvet Läs på lite om landet, sevärdheter | |
| Miss_jk | 2007-06-14 17:07 | |
![]() | Falcon_fla: Du glömde ju priten... =) | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-06-14 18:01 | |
![]() | Har du sett att Bulgarien just nu upplever en av ina största koleraepidemier sen 1800-talet? Folk ligger döda i horder på vägarna. | |
| Frispråkig - Ej medlem längre | 2007-06-14 19:04 | |
![]() | ^^ haha | |
| jsmith | 2007-06-14 19:11 | |
![]() | Se upp för ficktjuvar. Och lämna inte din man ensam om du inte vill att prostituerade ska ragga på honom. Jobbar på försäkringsbolag och vi har en del kunder som tyvärr råkat riktigt illa ut. Lämna blinget hemma. | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-06-14 20:37 | |
![]() | ta gärna med lite våtservetteri handbaggaget ... skönt att ha efter flygningen | |
| smurvlan | 2007-06-14 20:53 | |
![]() | Hm, rätt många råd och en del oseriösa kommentarer förstås, men det går väl inte att komma ifrån! Hm, mycket horor alltså??? Hmmmm ... konkurrens *S* Men då låter det ju som att jag har hunnit tänka på alla grejer nu då. Då är det bara nervositeten och njutningen kvar *S* | |
| Miss_jk | 2007-06-14 20:53 | |
![]() | Å glöm inte att kolla vad du får ha med dig handbagaget oxå. Nagelfil och sånt får man ju inte ha. Vet inte hur det är med drycker och sånt. | |